AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 En jente jeg gikk i klasse med på universitetet for noen år siden,har slettet meg fra facebook,men alle de andre i klassen er hun fortsatt venner med (jeg har de på min egen venneliste og når jeg søker henne opp ser jeg vi har 25 felles venner - dvs.alle i klassen) selv om jeg vet de ikke har noen som helst kontakt i dag. Hvorfor gjør folk sånt? Anonymous poster hash: 93972...9dd
Sannerlig Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 En jente jeg gikk i klasse med på universitetet for noen år siden,har slettet meg fra facebook,men alle de andre i klassen er hun fortsatt venner med (jeg har de på min egen venneliste og når jeg søker henne opp ser jeg vi har 25 felles venner - dvs.alle i klassen) selv om jeg vet de ikke har noen som helst kontakt i dag. Hvorfor gjør folk sånt? Anonymous poster hash: 93972...9dd Du lå med typen hennes? Du stemmer Frp Du snakker dritt om alle Nei, du sånt kan vi ikke gjette oss til, frk. Forsøk heller snakke med en felles bekjent og høre hvorfor, eller rett og slett spørre hun selv:) 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Du lå med typen hennes? Du stemmer Frp Du snakker dritt om alle Nei, du sånt kan vi ikke gjette oss til, frk. Forsøk heller snakke med en felles bekjent og høre hvorfor, eller rett og slett spørre hun selv:) Det er nettop det,at det er INGEN åpenbar grunn.Men jeg synes hun alltid har virket litt arrogant da,så det var egentlig helt greit at hun slettet meg (var hun som la meg til også). Anonymous poster hash: 93972...9dd
Sannerlig Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Det er nettop det,at det er INGEN åpenbar grunn.Men jeg synes hun alltid har virket litt arrogant da,så det var egentlig helt greit at hun slettet meg (var hun som la meg til også). Anonymous poster hash: 93972...9dd Nei, sånt kan man bare spekulere seg ihjel på. Men, som sagt, gå gjerne direkte til kilden. Ring henne, vær hyggelig, og spør. Om det er viktig for deg. Eller bare drit i kjærringa, hva f skal du bruke tid på hun for? 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Nei, sånt kan man bare spekulere seg ihjel på. Men, som sagt, gå gjerne direkte til kilden. Ring henne, vær hyggelig, og spør. Om det er viktig for deg. Eller bare drit i kjærringa, hva f skal du bruke tid på hun for? Sant det,ble bare litt såret da jeg så det kun var meg som var slettet.Litt sånn ungdomsskole-bitchy synes jeg det er å gjøre sånt.Men lever fint med det ja Anonymous poster hash: 93972...9dd 1
Cashbah Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Jeg har slettet mange gamle bekjente fra Facebook, rett og slett fordi jeg ikke gidder å se hva de spiser på en lørdagskveld eller hvor mange knebøy de har tatt. Kanskje du rett og slett poster for mye? 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Jeg har slettet mange gamle bekjente fra Facebook, rett og slett fordi jeg ikke gidder å se hva de spiser på en lørdagskveld eller hvor mange knebøy de har tatt. Kanskje du rett og slett poster for mye? Jeg poster nesten aldri noe. Anonymous poster hash: 93972...9dd
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #8 Skrevet 24. juni 2015 Er ikke på facebook, men på instagram. Der har jeg sluttet å følge både folk som legger ut drøssevis av innlegg, og de som nesten aldri legger ut noe. Det gjelder perifere folk jeg uansett ikke snakker med. Det finnes utallige ulike grunner til at folk sletter. Ikke noe å sitte og gruble over. Anonymous poster hash: 07c2f...805 2
Neket Skrevet 24. juni 2015 #9 Skrevet 24. juni 2015 Jeg poster nesten aldri noe.Anonymous poster hash: 93972...9dd Jeg sletter sånne som aldri poster noe. Jeg gir av meg selv, og da synes jeg ikke noe om lurkere som skal underholdes men ikke gir noe tilbake.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #10 Skrevet 24. juni 2015 Jeg sletter sånne som aldri poster noe. Jeg gir av meg selv, og da synes jeg ikke noe om lurkere som skal underholdes men ikke gir noe tilbake. Forstår det,men hun poster nesten aldri noe selv heller.Og det gjør heller ikke mange av de andre felles vennene våre,som ikke har slettet.. Anonymous poster hash: 93972...9dd
Britt Banditt Skrevet 25. juni 2015 #11 Skrevet 25. juni 2015 Hun likte kanskje ikke deg noe særlig? Kanskje dere ikke hadde så god kontakt?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #13 Skrevet 25. juni 2015 Hun likte kanskje ikke deg noe særlig? Kanskje dere ikke hadde så god kontakt? Det er jo den mest nærliggende grunnen tror jeg.men det er flere andre i klassen hun aldri pratet med (og til og med pgså har slengt dritt om),og de er ikke blitt slettet..så litt merkelig uansett. Gullik:Tja,alt kan skje,får vel aldri vite det uansett. Anonymous poster hash: 93972...9dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå