AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Jeg har en gammel katt (18 år) og hun bæsjer ofte på gulvet i nærheten av kassen sin, og av og til tisser hun på gulvet også. Vanligvis tisser hun i boksen sin. Men jeg forstår ikke hvorfor! Hun har en kasse. Eller det er mer en balje fordi hun pleide å tisse over kanten på den gamle, så vi kjøpte en større balje med høyere vegger. I tillegg til dette bæsjer hun på altanen. Hun har gjort det om vinteren fordi det var snø, men så bare fortsatte det. Jeg kan jo ikke "trene" henne lenger, hun vet hvor hun skal gå på do. Hun har alltid hatt kattedoen sin under trappa. Anonymous poster hash: 11e11...51b
Tabris Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Hun er gammel, det kan være at hun begynner å bli senil. Eller får problemer med å holde seg. Har dere vært hos dyrlegen for sjekk nylig?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Ja, det er ikke så lenge siden. Dyrelegen sa at hun var i overaskende fin form for å være så gammel. Kan være at hun er senil. Jeg kan prøve å lese om det. Anonymous poster hash: 11e11...51b
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Jeg ser at det er mye som kan tyde på at hun blir dement. Hun sover nesten hele tiden, hun tar ikke vare på pelsen sin lenger. Men hun spiser godt og hun vil kose med oss. Anonymous poster hash: 11e11...51b
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Senil betyr gammel...... Ta med pus til veterinær, kanskje det rett og slett er på tide å la pus slippe? 18 år er et langt og godt puseliv Anonymous poster hash: 8a20b...208
Tvist Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Senil betyr gammel...... Ta med pus til veterinær, kanskje det rett og slett er på tide å la pus slippe? 18 år er et langt og godt puseliv Anonymous poster hash: 8a20b...208 Hvis hun ellers spier og koser ser jeg ingen grunn til avliving enda. Har hun problemer med å komme oppi kassen? Om hun er litt stiv? ¨Ville prøvd med en lavere kasse muligens, og lagt avispapir fremfor, så du kan fjerne det enkelt. 1
xinnia Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Hvis hun ellers spier og koser ser jeg ingen grunn til avliving enda. Har hun problemer med å komme oppi kassen? Om hun er litt stiv? ¨Ville prøvd med en lavere kasse muligens, og lagt avispapir fremfor, så du kan fjerne det enkelt. Dette, slik du forteller Ts, så høres det ut som at en lavere kasse er tingen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå