AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Sliter litt med å se fordelene med å være singel. Har vært singel nå i tre mnd etter jeg kom ut fra et langvarig forhold. Må si at jeg ikke liker singellivet noe særlig..Det er ensomt..Savner noen som er der hele tiden, som jeg vet er glad i meg, og som jeg er glad i. Har jo venner jeg gjør ting med, men det er ikke det samme. Mange sier at noe av det som er kjekt ved å være singel er å gå ut på byen og flørte med hvem man vil, men jeg synes ikke noe om dette...Føler det kun er ekle gutter/menn på byen...Årh....Så, hva mener dere er fordelene? Anonymous poster hash: 9b496...db1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Frihet, o frihet! - får velge middag/kvelds hver dag, og får lage den slik JEG liker den. - jeg bestemmer om/når/hva tv'en står på - Jeg kan høre på musikk jeg liker, og slipper høre på musikk jeg IKKE liker - jeg kan ta ferie når jeg vil, og ikke ta hensyn til en partner - ingen svigerfamilie jeg må stille i pliktbesøk til - kan velge helt fritt hvor jeg har lyst til å bo - kan reise hvor jeg vil - jeg kan være med hvilke folk jeg vil, trenger ikke tåle andres venner, eller at andre sutrer over mine venner - ingen krangling eller sutring eller mas hjemme, bare o fred og ro Anonymous poster hash: 4ee8d...0da 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Jeg kan ha sopp i maten! Anonymous poster hash: a75d5...eae
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Kunne ha til middag det jeg har lyst på hver dag Får all søvn jeg trenger, uten søvnløse netter etter krangling og andre ting man blir urolig av Reise når jeg vil og hvor jeg vil på ferie Se de programmene på tv som jeg vil / ta av tv om jeg vil Anonymous poster hash: c12c8...976
Florence Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Friheten! Jeg tar mine egne valg, store som små, uten å måtte ta hensyn til noen andre. Eksempel? Flytte til utlandet. Det er klart at hvis du nettopp har kommet ut av et langvarig forhold så tar det litt tid for deg å bli vant til å være alene. Du må lære deg å trives i eget selskap. Jeg er forøvrig heller ikke særlig glad i å flørte med menn på byen, så blir lite kos på meg, men det er jo et valg jeg har tatt selv. Det kommer når det kommer!
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Enda mer: - får hele senga for meg selv - kan sove når jeg vil, blir ikke forstyrret av en som skal legge seg senere/stå opp tidligere/vil ha sex/snorker/spreller - mindre klesvask og husarbeid, slipper irritere meg over forskjellige meninger om hva som er "rent nok". - jeg kan velge om/hvilket husdyr jeg vil/ikke vil ha - alltid ledig på badet - masse plass i skuffer, skap og hyller - får alltid godplassen i sofaen - kan innrede slik jeg vil - bestemmer innetemperaturen helt selv Anonymous poster hash: 4ee8d...0da
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Så lenge man er i et bra forhold så ser jeg egentlig ingen fordeler... Anonymous poster hash: 2647a...985 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #8 Skrevet 24. juni 2015 Så lenge man er i et bra forhold så ser jeg egentlig ingen fordeler... Anonymous poster hash: 2647a...985 Jeg er i et bra forhold nå, og selv om jeg håper det aldri aldri blir slut med samboeren min nå, så ser jeg helt klart masse fordeler med å være singel også. For selv om jeg elsker mannen, så elsker jeg også å sove uten å høre på snorking, og å ha pizza i stedet for sushi på lørsdagskvelden Anonymous poster hash: 4ee8d...0da 1
Sannerlig Skrevet 24. juni 2015 #9 Skrevet 24. juni 2015 Sliter litt med å se fordelene med å være singel. Har vært singel nå i tre mnd etter jeg kom ut fra et langvarig forhold. Må si at jeg ikke liker singellivet noe særlig..Det er ensomt..Savner noen som er der hele tiden, som jeg vet er glad i meg, og som jeg er glad i. Har jo venner jeg gjør ting med, men det er ikke det samme. Mange sier at noe av det som er kjekt ved å være singel er å gå ut på byen og flørte med hvem man vil, men jeg synes ikke noe om dette...Føler det kun er ekle gutter/menn på byen...Årh....Så, hva mener dere er fordelene? Anonymous poster hash: 9b496...db1 Du er kanskje bare ikke typen til å være singel? Men, du sa du kom ut av et forhold for ca tre måneder siden. Fordelen her er da nettopp at du får tid til å bli mer kjent med deg selv før du kanskje finner en ny, og at du da er mer klar for et fruktbart forhold, hvor du vet mer om deg selv osv. Hvorfor er menn så ekle på byen? Kan det være at du feks sammenligner dem med forrige? For, om du titter godt nok etter, så finnes det mange flotte menn der ute. Og byen er kanskje ikke det aller beste stedet alltid for å finne "the One". Finnes flere alternativer til det. Forsøk heller å nyte tiden du har med deg selv, lær deg å sette pris på eget selskap, så skal du se hvor mye bedre det er å gå inn i et nytt forhold siden som ei som har seg selv på stell:)
Gjest gjestvest Skrevet 24. juni 2015 #10 Skrevet 24. juni 2015 Jeg kan ha sopp i maten!Anonymous poster hash: a75d5...eae
Berit Skrevet 24. juni 2015 #11 Skrevet 24. juni 2015 Fordeler og ulemper begge deler, tror jeg. Jeg har vært gift i 13 år. Kanskje derfor jeg nyyyyter å ha alenedager. Fordeler jeg ser er i hvertfall: -Kan spise det jeg vil når og hvor jeg vil. -Ha badet for meg selv når som helst -Spise is mens jeg sitter henslengt i sofaen foran pc uten å bry meg. Bryr meg ellers når han er der, for jeg vet han vil heller at jeg skal sitte ved spisebordet og spise fra tallerken -se tvprogram jeg vil når jeg vil hvor høyt jeg vil, samme med musikk og radio, hvor vi har noen ganger forskjellig smak -Kan ha soveromsvinduet oppe på vid gap. Det liker ikke han. 1
Gjest gjestvest Skrevet 24. juni 2015 #12 Skrevet 24. juni 2015 X-sambo hadde nøttallergi. Det var så godt å bare gå på butikken, og plukke opp det man ville da det ble slutt uten å måtte lese bak sausposer, matvarer, sjokolader, potetgullposer, alt, for å se om det sto: Spor etter nøtter etter så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå