AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Har det noe å si hvilken grupering IBAN nr du sender er skrevet i, så lenge alle tallene er riktige? for eksempel: XXXX 1234 56 7891011 , istedet for; XXXX 1234 5678 91011 (på bank utskrift) Alle tallene er de samme, men ikke gruperingene. Har skrevet det begge disse veiene, samt alt i en lang rekke, ved tidligere overføringer fra utlandet. Nå venter jeg på penger, og har skrevet det slik 1ste exempel viser. Pengene skulle vært på konto mandag, men er ikke kommet enda. Blir litt bekymret da jeg fikk IBAN nr mitt lest opp som : XXXX også følger kontonr ditt", som ikke er lik gruppering som eksempel 2. Anonymous poster hash: 34509...a1a
Florence Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 (endret) IBAN nummeret skal passe med all den andre informasjonen man sender med, så er det feil i et ledd så blir overføringen stoppet. Har du sjekket at overføringen har gått gjennom fra motpartens side? Hvem sender? Jeg har forøvrig bare tatt alt uten mellomrom i mine betalinger til og fra utland. Endret 24. juni 2015 av lizzie_
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 IBAN nummeret skal passe med all den andre informasjonen man sender med, så er det feil i et ledd så blir overføringen stoppet. Har du sjekket at overføringen har gått gjennom fra motpartens side? Hvem sender? Jeg har forøvrig bare tatt alt uten mellomrom i mine betalinger til og fra utland. Ja ikke sant! Som sagt gjort det flere veier. Det er det jeg også tror, at så lenge alle tallene stemmer, samt BIC/SWIFT og navndetaljer etc så skal det gå. Det er leietaker selskap i Storbritannia (studentbolig). Har god tone med dem så tror ikke de holder tilbake betaling. Jeg skal ringe banken nå og se om de vet om noe penger som er på vei. Anonymous poster hash: 34509...a1a
Florence Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Er det snakk om depositum? Du får ringe banken og hvis det ikke er noe tegn til betalingen så får du snakke med de som skal betale ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå