AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Jeg vet ikke hvorfor, men når jeg sitter alene med en jente blir jeg stein nervøs og klarer nesten ikke å få fram noen ord. Men hvis jeg feks er med en annen + jenta går det helt fin. Any tips? Evt tips til hva jeg kan si når jeg er alene med jenta? Anonymous poster hash: 53d96...123
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Lat som hun er en kamerat og ikke tenk på sex. Bare prøv å bli bedre kjent med henne som person, spør henne om ting. Fortell litt om deg selv. Anonymous poster hash: b1bb9...a8a 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Mødre lærer alle menn om kvinner og gir dem 'dametekke'. Hvorfor du er nervøs kan ikke noen andre vite. Og du bør ikke si noe som er planlagt langt i forveien og ikke si noe for å fylle stillheten med noe, lytt til det som blir sagt og svar på det.Anonymous poster hash: 18467...70a
Berit Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 God idè er å spørre henne om ting hun er opptatt av. Hva hun liker å gjøre, om hun trives på skolen, jobb osv. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 God idè er å spørre henne om ting hun er opptatt av. Hva hun liker å gjøre, om hun trives på skolen, jobb osv. Litt bommert om hun ikke trives og blir minnet på det. Bedre å spørre om typiske positive temaer som hobbyer, reiseplaner, mat, filmer, serier, os.v. enn skole/jobb. Anonymous poster hash: ba754...2f3
Berit Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Litt bommert om hun ikke trives og blir minnet på det. Bedre å spørre om typiske positive temaer som hobbyer, reiseplaner, mat, filmer, serier, os.v. enn skole/jobb. Anonymous poster hash: ba754...2f3 Fint å spørre om positive temaer som hobbyer, reiseplaner, mat, filmer, serier osv. Men synes ikke det er en bommert å spørre om skole/jobb og om hun trives. Trives hun ikke, så minner ikke du henne på det, det er noe hun vet og hverdagslige ting hun tenker på. Du merker om hun svarer noe som gjør at hun ikke vil snakke om det. Bare hyggelig av deg å være interessert, men også oppmerksom på om hun ikke vil svare på det, så spør du ikke mer rundt akkurat det.
gjest 321 Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Jeg vet ikke hvorfor, men når jeg sitter alene med en jente blir jeg stein nervøs og klarer nesten ikke å få fram noen ord. Men hvis jeg feks er med en annen + jenta går det helt fin. Any tips? Evt tips til hva jeg kan si når jeg er alene med jenta? Anonymous poster hash: 53d96...123 Hei! Hvis du ikke har noen problemer med å snakke med ei jente når det er en annen der også, så har du jo tydeligvis samtalen på plass! Du blir vel bare nervøs når du er helt alene? Jobb med å bry deg mindre, si det som faller deg inn uten å tenke noe særlig. Ikke vær redd for pauser - det kreves to for å ha en bra samtale! Tips 2: Heng masse alene med jenter, til du er komfortabel med det! Så går det seg nok fort til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå