Gjest Halvveis Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 altså pga. fordelene når man betaler regningene i tide :-) Selv prøver jeg å øke kredittkortbruken kontra debit-kortet for å få mer cashback. Har god erfaring så langt. + andre goder som konkursbeskyttelse, forsikringer etc. Har dere noe gode kredittkorterfaringer?
Anglofil Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Gratis flyreiser via SAS og Norwegian. Gratis hotell via Choice, med oppgradering osv (har gullkort). Ellers, fått igjen en del tusenlapper med f.eks Trumf Visa når jeg har brukt det til å betale med i forhold til ferier osv. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Vet noen om et kort som gir cashback når man handler i utenlandske nettbutikker? Jeg handler mye fra Uk og Ebay.Anonymous poster hash: 6b39c...440
Anglofil Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 (endret) Ja, de jeg har nevnt gjør det, altså f.eks Bank Norwegian eller Trumf Visa. Mvh Yvonne Endret 24. juni 2015 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Jepp. Handler f.eks reiser med kredittkortet og får cashback, gratis reiseforsikring etc. Anonymous poster hash: c8fbc...4a9
Gjest crazycatlady Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Jeg bruker Santander sitt gebyrfrie visa, får cashback hos Nelly, ellos, feelunique, allbeauty, hq hair og mange andre. Ikke like høy cashback hos alle da, men alle monner drar osv. Synd man ikke får cashback for ebaykjøp da, der handler jeg mye.
RompeRusk Skrevet 24. juni 2015 #8 Skrevet 24. juni 2015 Redusert flypriser og 200 kr cashback hver mnd gjennom trumfkort visa samt gratis reiseforsikring
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #9 Skrevet 24. juni 2015 Hva slags kredittkort vil dere erfarne anbefale? Jeg er student, så studentprogrammer er aktuelle. Medlem av Akademikerne også, men det er vel sjeldnere det har noe å si. Har full styring på økonomien og vil i så fall velge kredittkort for fordelene (cashback, rabatter), men "omsetningen" i privatøkonomien min er vel lavere enn hos de fleste som er i full jobb. Reiser en del innenlands, gjerne med Norwegian, så har tenkt på dem, men kjenner lite til alternativene. Anonymous poster hash: 0d6dc...409
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #10 Skrevet 24. juni 2015 Jepp. Handler f.eks reiser med kredittkortet og får cashback, gratis reiseforsikring etc. Anonymous poster hash: c8fbc...4a9 Gratis reiseforsikring via kredittkort er det ikke alle kort som har. Reiseforsikringen på kredittkort kom og svært dårlig ut i en test, nylig. Så der bør folk være obs! Anonymous poster hash: ba1d1...cad
Anglofil Skrevet 24. juni 2015 #11 Skrevet 24. juni 2015 (endret) Jeg bruker Santander sitt gebyrfrie visa, får cashback hos Nelly, ellos, feelunique, allbeauty, hq hair og mange andre. Ikke like høy cashback hos alle da, men alle monner drar osv. Synd man ikke får cashback for ebaykjøp da, der handler jeg mye. Et tips er å bruke kickback i tillegg til sine kredittkort. Altså, når jeg handler med mitt kredittkort på f.eks CDON bruker jeg kickback, i tillegg får jeg jo cashback/kickback fra f.eks mitt Trumf Visa. Har sett kickback har samarbeid med Santander, har selv santander-kort, men jeg får litt mer igjen hvis jeg bruker Trumf Visa i stedet for det gebyrfrie. Er ihvertfall min erfaring. Bank Norwegian har støtter også en del andre nettbutikker som Kickback ikke lenger støtter, så jeg bruker Bank Norwegian-kortet når jeg f.eks handler hos Dorothy Perkins eller lignende. Mvh Yvonne Endret 24. juni 2015 av Yvonne
Gjest crazycatlady Skrevet 24. juni 2015 #12 Skrevet 24. juni 2015 Et tips er å bruke kickback i tillegg til sine kredittkort. Altså, når jeg handler med mitt kredittkort på f.eks CDON bruker jeg kickback, i tillegg får jeg jo cashback/kickback fra f.eks mitt Trumf Visa. Har sett kickback har samarbeid med Santander, har selv santander-kort, men jeg får litt mer igjen hvis jeg bruker Trumf Visa i stedet for det gebyrfrie. Er ihvertfall min erfaring. Bank Norwegian har støtter også en del andre nettbutikker som Kickback ikke lenger støtter, så jeg bruker Bank Norwegian-kortet når jeg f.eks handler hos Dorothy Perkins eller lignende. Mvh Yvonne Ja, bruker kickback, var det jeg mente. Er vel det man får tilbake de kaller cashback? Leser kickback og cashback om hverandre, så blir litt forvirret, hehe. Men går inn i nettbutikkene fra kickbacksiden til santander for å få cashback på kjøpene mine.
Anglofil Skrevet 24. juni 2015 #13 Skrevet 24. juni 2015 Ja, bruker kickback, var det jeg mente. Er vel det man får tilbake de kaller cashback? Leser kickback og cashback om hverandre, så blir litt forvirret, hehe. Men går inn i nettbutikkene fra kickbacksiden til santander for å få cashback på kjøpene mine. Jepp, det stemmer, er jo det samme. Men bruker man kredittkort som i seg selv gir kickback/cashback, så får man dette i tillegg til kickback/cashback fra kickback.no. Så man får kickback/cashback to ganger, hvis jeg kan si det på den måten. Kickback kan nemlig brukes med alle kredittkort. Mvh Yvonne
Gjest crazycatlady Skrevet 24. juni 2015 #14 Skrevet 24. juni 2015 Jepp, det stemmer, er jo det samme. Men bruker man kredittkort som i seg selv gir kickback/cashback, så får man dette i tillegg til kickback/cashback fra kickback.no. Så man får kickback/cashback to ganger, hvis jeg kan si det på den måten. Kickback kan nemlig brukes med alle kredittkort. Mvh Yvonne Aha, da skjønner jeg. Smart! Takk for god forklaring. Men jeg skal ikke ha flere kort, hadde flere en stund og havnet litt utpå økonomisk. Fått orden på det nå og lært av mine feil, så nå har jeg bare ett uten så altfor høy kreditt. Men kan jo alltids bytte det ut med noe som gir kick og cashback i seg selv også. Jo mer man kan få igjen, jo bedre er det jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå