Jewel Skrevet 5. juli 2002 #1 Del Skrevet 5. juli 2002 Hei... Jeg har nå vært sammen med kjæresten min i 3 uker, og i kveld så er vi invitert til et vennepar av han!! De er rundt 27 og har barn... Og nå som de har barnefri så synes de at det hadde vært koselig om vi kom en tur for å ta noen øl og kose oss... Problemet mitt er at jeg aldri har møtt dem før og magen min bare vrenger seg ved tanken!! Føler at de på en måte vil finne ut hvordan jeg ser ut og er som person etc.... Vil jo gjøre et godt inntrykk, men er det noen som har tips om hva jeg skal ha på meg?? Og siden jeg ikke er så glad i øl, så tenkte jeg å ta med en vin..... (men blir jeg ekstra nervøs, så er muligheten stor for at den blir fort tom) hehe.... :D GOD HELG :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. juli 2002 #2 Del Skrevet 5. juli 2002 Ta på deg noe du trives i selv, og dersom du er redd for at det skal bli feil, tar du på deg noe du liker men som er litt klassisk enkelt. Du har sikkert ingenting å engste deg for! :blunke: Dette er mennesker din kjære kommer godt overens med, han kommer også godt overens med deg, så kanskje det blir full klaff? at de har hus og barn spiller ikke nødvendigvis noe stor rolle. Hvor gammel er du selv? er du mye yngre en dem? siden du uroer deg mener jeg? Og du kan jo ta med deg noe bokser sider kan du ikke? de har mange gode, som det er mindre alkohol i en vin, og litt lettere å bruke lenger tid på. Ikke moro å bli full sammen med nye venner første kvelden!! :o lykke til, slapp av og vær deg selv. det går sikkert helt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. juli 2002 #3 Del Skrevet 5. juli 2002 Åh har det nesten heeelt likedan. Skal til kjæresten min i helga og venner av han vil møte meg. De er noen år eldre enn meg. Det går sikkert bra, jeg får vel bare hoppe i det, men har ganske mange sommerfugler i magen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 5. juli 2002 #4 Del Skrevet 5. juli 2002 Åhhh, jeg føler med dere... Husker godt følelsen av 10 000 sommerfugler i magen! Jeg ble "dratt med" på hytte fest laaangt ute i bushen...og kjente ingen... Vel, det fine var at det var mange der så alle var ikke "opptatte" av meg... .....men nå er det over 6 år siden - og alt gikk bra! Bare vær dere selv, jenter...Det er tross alt det se kommer til å se framover...og det er deg akuratt som du er, din kjære liker! Uansett - lykke til....jeg tror det kommer til å gå strålende!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jewel Skrevet 5. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juli 2002 Tusen takk for gode tips og motivasjon!! Smiler :D litt mer nå enn det jeg gjorde i stad.... Skal være meg selv og slappe av (så langt det er mulig) Til Midnattsol: Lykke til!!!! Skal krysse fingrer for deg, og tenke på at jeg er ikke den eneste som er i denne situasjonen...! :blunke: Det eneste som kanskje holder sommerfuglene ved like er at de er eldre enn meg, jeg er 22, de er 27.... Men, jeg får tenke på at jeg har mange eldre venner og at disse sikkert ikke er stort annerledes!!! Phu.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 7. juli 2002 #6 Del Skrevet 7. juli 2002 HEI. Ta på deg et antrekk som gjør at du føler deg som en dronning for én kveld !!! Husk at det er viktigst hva DU og din samboer føler med hensyn til deg... OK ??? Venus. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jewel Skrevet 9. juli 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 9. juli 2002 Takker alle for gode råd og vink.....! :D For å si det slik, så gikk det så bra å møte venneparet hans, at vi på lørdagen besøkte foreldrene hans der de ferierer.....! Det var første gang jeg møtte dem, og det gikk bra, bortsett fra at jeg var litt sjenert! Så nå er det overstått, og jeg kan puste lettet ut.... For til helgen så er det han som skal inn i ilden!! Da skal vi nemlig grille hos mine foreldre!! Han er visst litt nervøs, stakkar!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå