Yzma Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 gode øyenbrynkits? Hva med øyenbrynskost? Har dere noen anbefalninger? Jeg har ganske mørke bryn
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Anastasia Brow Wiz er bra,men styr unna kitet Beauty Express for Brows and Eyes. Anonymous poster hash: 05e35...a12
Gjest Ingaborga Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 (endret) Gosh eyebrow kit. Fåes kjøpt på vita, tax free osv. Bruker helt vanlig øyenbrynskost (med skrå, tynn "tupp") kjøpt på vita med kittet. Fargene passer veldig bra for de som har kalde undertoner Ps; ikke den kosten som kommer med i kittet, men en som er kjøpt separat Endret 24. juni 2015 av Ingaborga
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Anastasia Brow Wiz er bra,men styr unna kitet Beauty Express for Brows and Eyes. Anonymous poster hash: 05e35...a12 plis si at du kødder nå. Kom akkurat hjem fra kicks, gjett hva jeg hadde kjøpt? Hint: Det kittet du spesifiskt sier jeg bør holde meg unna D: D: Er det dårlig?? Bør jeg prøve å få byttet det imorgen? Takk for svar forresten Anonymous poster hash: 2f849...78f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 plis si at du kødder nå. Kom akkurat hjem fra kicks, gjett hva jeg hadde kjøpt? Hint: Det kittet du spesifiskt sier jeg bør holde meg unna D: D: Er det dårlig?? Bør jeg prøve å få byttet det imorgen? Takk for svar forresten Anonymous poster hash: 2f849...78f Kvaliteten på skyggene som følger med er ok.men jeg synes fargene var veeeldig mørke. Jeg kjøpte settet for brunetter gjennom BliVakker.no,da jeg er ganske mørk.Men de fargene var altfor mørke til meg.Fikk dessuten uren hud av å bruke voksen som fulgte med. Ellers var det ikke noe negativt å si om kvaliteten.Stensilene synes jeg var alt for store,og kombinert med alt for mørk farge (selv om jeg kun brukte den lyseste fargen) ble det bare bryn som ble blikkfanget i ansiktet følte jeg.Jeg synes det blir for kunstig å male på bryn man ikke har,og fargen sklir av utover dagen.Derfor synes jeg det settet er ganske oppskrytt.Men mange er jo veldig fornøyde virker det som. Anonymous poster hash: 05e35...a12 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Kvaliteten på skyggene som følger med er ok.men jeg synes fargene var veeeldig mørke. Jeg kjøpte settet for brunetter gjennom BliVakker.no,da jeg er ganske mørk.Men de fargene var altfor mørke til meg.Fikk dessuten uren hud av å bruke voksen som fulgte med. Ellers var det ikke noe negativt å si om kvaliteten.Stensilene synes jeg var alt for store,og kombinert med alt for mørk farge (selv om jeg kun brukte den lyseste fargen) ble det bare bryn som ble blikkfanget i ansiktet følte jeg.Jeg synes det blir for kunstig å male på bryn man ikke har,og fargen sklir av utover dagen.Derfor synes jeg det settet er ganske oppskrytt.Men mange er jo veldig fornøyde virker det som. Anonymous poster hash: 05e35...a12 Åja, ja, jeg kjøpte brunette settet selv. Vet egentlig ikke an om det går an å få byttet det engang? Er jo sminke, og hun dama åpnet boksen i butikken slik at jeg skulle få se fargen. Er de veldig strenge på det på kicks tror du? Kanskje jeg bare skal prøve den, kan jo være at jeg liker den. Tror jeg skal google litt rundt å se hva andre syntes også Tusen takk for tilbakemelding! Anonymous poster hash: 2f849...78f 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Åja, ja, jeg kjøpte brunette settet selv. Vet egentlig ikke an om det går an å få byttet det engang? Er jo sminke, og hun dama åpnet boksen i butikken slik at jeg skulle få se fargen. Er de veldig strenge på det på kicks tror du? Kanskje jeg bare skal prøve den, kan jo være at jeg liker den. Tror jeg skal google litt rundt å se hva andre syntes også Tusen takk for tilbakemelding! Anonymous poster hash: 2f849...78f Jeg vet ikke om de er strenge med bytte på Kicks,kanskje noen andre her vet? Håper imidlertid du blir fornøyd Ligger mange YouTube videoer ute om dettet kitet. Anonymous poster hash: 05e35...a12 1
Story Skrevet 24. juni 2015 #8 Skrevet 24. juni 2015 Jeg har fått byttet foundation på Kicks uten problem i allefall fikk tilgodelapp siden varen var åpnet. Regner med at det bør gå fint. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #9 Skrevet 24. juni 2015 Anastasia!! Bruker selv den "gel" aktige (husker ikke hva den heter). Men har hørt mye bra om de andre fra Anastasia også. Det er verd pengene for å si det sånn. Bruker kosten hos Anastasia ogsåAnonymous poster hash: eb87f...e5e
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #10 Skrevet 24. juni 2015 Må legge til at den gel greia fra Anastasia er vannfast. Så den har jeg brukt mye i syden og ellers når man skal trene/svømme Anonymous poster hash: eb87f...e5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå