AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Æsj! Det har begynt å lekke vann dra doen vår. Har egentlig tenkt til å selge leiligheten ganske snart, men kan jo ikke selge leiligheten sånn. Er derfor ute etter et kjempe billig toalett. Jeg er veldig blank på sånne her ting, noen som vet hvor det selges billig toaletter? Anonymous poster hash: 553c5...c7f
Pusemamma Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Det er flere baderomsbutikker som har kampanjer nå. Søk på nettet. så en reklame her en dag om toalett til ca 1000 kr. Husker ikke navnet dessverre på butikken.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 TS: Tusen takk for svar! Søker litt rundt nå. Billigste jeg har funnet er 1695 Anonymous poster hash: 553c5...c7f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Biltema? Jula? Anonymous poster hash: 9afd0...424
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Biltema? Jula? Anonymous poster hash: 9afd0...424 ååååh!Tusen tusen takk!! Der var det jo mye billig :D Håper noe av det kan passe her! Anonymous poster hash: 553c5...c7f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 ååååh!Tusen tusen takk!! Der var det jo mye billig :D Håper noe av det kan passe her! Anonymous poster hash: 553c5...c7f Lykke til med å få en seriøs rørlegger til å installere et billig toalett fra biltema! Å når du selger håper jeg du er såpass til kvinne at du opplyser kjøper om hvilket toalett det er, hvirfor det er byttet og hvem som har byttet det! Jeg ville vært skeptisk til å kjøpe en bolig der forrige eier har installert et toalett fra biltema for å spare en lusen tusen-lapp. Hvor mye annet er det da spart på??Anonymous poster hash: 0e01d...a23
Gjest Margit Spat Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Sjekk gjerne finn først, både under "gis bort" og "til salgs". Kanskje finner du et anerkjent merke for en slikk og ingenting i nærheten av der du bor
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #8 Skrevet 24. juni 2015 Lykke til med å få en seriøs rørlegger til å installere et billig toalett fra biltema! Å når du selger håper jeg du er såpass til kvinne at du opplyser kjøper om hvilket toalett det er, hvirfor det er byttet og hvem som har byttet det! Jeg ville vært skeptisk til å kjøpe en bolig der forrige eier har installert et toalett fra biltema for å spare en lusen tusen-lapp. Hvor mye annet er det da spart på??Anonymous poster hash: 0e01d...a23 Vel, jeg kan ingenting om det her. Har vel heller ikke tatt noen beslutning om hvilket toalett jeg skal velge. Skal snakke med noen jeg kjenner som kan dette godt, og har mye erfaring i dette. Ettersom jeg ikke har noe. Men du virker å ha mye peiling på dette, så hva er feil med Biltema toalettene? Anonymous poster hash: 553c5...c7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå