Gå til innhold

Single i Sandnes/Stavanger? Hvor går dere ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På byen altså. :-)

Anonymous poster hash: 33939...ce2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke singel selv, men vet de fleste går på Alf og Werner. Nå vet jeg jo ikke hvor gammel du er da. 

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke singel selv, men vet de fleste går på Alf og Werner. Nå vet jeg jo ikke hvor gammel du er da. 

Hjelpes, hvem er det du henger med?

Ingen som er litt oppegående velger å gå på Alf & Werner. Sterke ord, men måtte bare få ut frustrasjonen. Beklager.

Cementen, Gnu, Arkivet, Nåløyet, Hanekam. For å nevne noen.

Anonymous poster hash: 18c13...d02

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Typisk stavangerholdning^. Alle skal være så kule og kulturelle at de ikke kan gå på en brun bar, mens egentlig er hele gjengen bønder. Vet ikke hva Alf&Werner er for noe, for jeg flyttet fra Rogaland for mange år siden og har aldri sett meg tilbake.

Anonymous poster hash: bfbef...a96
Skrevet

Typisk stavangerholdning^. Alle skal være så kule og kulturelle at de ikke kan gå på en brun bar, mens egentlig er hele gjengen bønder. Vet ikke hva Alf&Werner er for noe, for jeg flyttet fra Rogaland for mange år siden og har aldri sett meg tilbake.

Anonymous poster hash: bfbef...a96

Litt dumt å uttale deg når du ikke vet hvilken plass Alf & Werner faktisk er - for det er så motsatt av brun bar som du får det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alf og Werner er en helt grei plass å gå ut - desto verre er det å jobbe der :) 

Anonymous poster hash: d1b9a...499
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som er litt oppegående velger å gå på Alf & Werner. Sterke ord, men måtte bare få ut frustrasjonen. Beklager.

Arkivet og Hanekam er greit, men Cementen, Gnu og Nåløyet er det mye billig. Kamerat av meg forsynte seg mange ganger  med 2 jenter på en kveld på Cementen. Først ei som han tok på toalettene med siden av baren og så to kan som regel ei med hjem.

Anonymous poster hash: 896d6...547

AnonymBruker
Skrevet

Arkivet og Hanekam er greit, men Cementen, Gnu og Nåløyet er det mye billig. Kamerat av meg forsynte seg mange ganger  med 2 jenter på en kveld på Cementen. Først ei som han tok på toalettene med siden av baren og så to kan som regel ei med hjem.

Og det plager deg fordi.......? Er poenget å finne en uteplass der folk ikke blir med andre hjem? Forstår ikke helt.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! :)

Jeg er en kvinne på 31, på leting etter en hyggelig, intelligent mann :)

AnonymBruker
Skrevet

Det litt etter hva du liker:

Hanekam, Bøker og Børst, osv ligger i den fargerike gata:

Her er det som regel chill folk av alle slag. Kanksje en overvekt av "hipstere", ølhunder og litt Berlin artsy folk.

Martinque, Gnu og Cementen  ligger også litt under denne. Alle disse plassene har ingen cover.

Ellers har du Timbuktu, Hall Toll, Alf og Werner og til dels Tango som har et mer finere oppdresset klientell. Folk som liker å tro de har cashflow. Her kan du finne single som jakter mer på den type mennesker.

Arkivet, Newsman er blanding av alt. Her finner du også hyggelige single.

Ellers er der Munken, grei plass å starte kvelden med 2 for en. Kommer alltid i snakk med forskjellige folk her.

Chevy`s er rockeklubb med litt dodgy folk. Lukter piss i lokelet og ingen dekning på mobil.

NB Bar kan være gøy. Litt eldre single. rundt 30 og opp.

Yanks/Backstage har live musikk. Her treffer du ofte litt eldre menn som jobber i olja og ikke helt har sluppet ungdommen. Single, men kan være litt slitsomme.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! :)

Jeg er en kvinne på 31, på leting etter en hyggelig, intelligent mann :)

Typen min på 30 har mange hyggelige, intelligente kompiser :-)

Anonymous poster hash: af842...f8c

AnonymBruker
Skrevet

Typen min på 30 har mange hyggelige, intelligente kompiser :-)

Anonymous poster hash: af842...f8c

Og de går ut hvor? ;) (var det du som svarte over kanskje?)

Skrevet

OK, det er din mening. Har ikke vært så mange plasser ute, har bare hørt om Alf at der er det mange single. De få gangene jeg har vært der har det vært ganske kjekt. Spørs vel hvilken innstilling du går inn med eller hvem du har med deg. :) Så da er vel min omkrets lite oppegående da. 

Skrevet

Hanekam??? Kor e den (er d noe nytt)? Er fra Stavanger selv, singel. Går lite ut siden jeg ikke har den store vennekretsen og de har fått seg type, og etablert seg, så er ikke alltid like lett å få de med seg.

AnonymBruker
Skrevet

Fargega

Hanekam??? Kor e den (er d noe nytt)? Er fra Stavanger selv, singel. Går lite ut siden jeg ikke har den store vennekretsen og de har fått seg type, og etablert seg, så er ikke alltid like lett å få de med seg.

Fargegata. Ved Bøker & Børst. Bra startplass med godt utvalg av drinker og bakgård.

Anonymous poster hash: 14c1c...1b7
AnonymBruker
Skrevet

Megleren i Sandnes :danse:  (Blir ikke overrasket om noen synes det er harry :laugh:  )

Anonymous poster hash: a0435...a12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...