Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg bruker alltid fine klær, gjerne skjørt og kjoler og høye heler.

En gang i uken har jeg spa dag hjemme å da tar jeg:

- Fotbad.

- Tar på neggelakk.

- Skrubb og maske.

- Hårkur.

Hver dag fikser jeg håret, enten krøller jeg det, eller så retter jeg det eller bare ordner luggen og resten lufttørker jeg bare.

Når det kommer til sminke bruker jeg dette hverdag:

- Foundation/BB krem.

- Soloudder.

- Blush.

- Mascara.

- Lippgloss.

Jeg bruker aldri mer enn ca 30 min på badet. Sminken ser naturlig ut.

Hva synes dere, er jeg en jåle jente ?

Anonymous poster hash: 5c87c...65f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehm ja! Desverre 😂

• Liker 1
Skrevet

Litt. Men ikke ille i det hele.

Skrevet

Du tar vare på deg selv. Vil ikke si at det er det samme som å være jålete. Hjemmespa 1 gang i uka er bare bra for deg, hud og hår. I tillegg bruker du ikke veldig mye/overdreven sminke virker det som :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg liker jåle jenter jeg, ikke noe galt i å ta vare på seg selv vel.

Skal jeg ha kjæreste vil jeg gjerne at hun er litt jentete og f. eks napper mine bryn og er kapabel til å gjøre slike ting.

Endret av Charmander
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det er ikke nødvendigvis noe negativt:) Skulle litt ønske at jeg hadde tålmodigheten og selvdisiplinen til å bruke så mye tid på hud og sånt. Jeg er veldig lat sånn sett, men jeg har dager jeg gjør en liten sånn spa-dag, som regel når jeg er alene hjemme og ikke noe annet å gjøre. Normalt klæsjer jeg litt shampo i knollen og så får det være godt nok:P

Anonymous poster hash: a4436...ca3
AnonymBruker
Skrevet

jeg bruker alltid fine klær, gjerne skjørt og kjoler og høye heler.

En gang i uken har jeg spa dag hjemme å da tar jeg:

- Fotbad.

- Tar på neggelakk.

- Skrubb og maske.

- Hårkur.

Hver dag fikser jeg håret, enten krøller jeg det, eller så retter jeg det eller bare ordner luggen og resten lufttørker jeg bare.

Når det kommer til sminke bruker jeg dette hverdag:

- Foundation/BB krem.

- Soloudder.

- Blush.

- Mascara.

- Lippgloss.

Jeg bruker aldri mer enn ca 30 min på badet. Sminken ser naturlig ut.

Hva synes dere, er jeg en jåle jente ?

Anonymous poster hash: 5c87c...65f

jeg bruker mye mer sminke.... falske øyevipper, av og til fargelinser og farger håret (dette selvsagt bare av og til)... Dette er helt naturlig i det miljøet jeg bor i

Anonymous poster hash: bf61e...d57

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er vel det. Litt, i hvert fall. Men det er ikke noe problem eller noe i veien med det. Det påvirker virkelig ingen andre, så bare gjør det du trives med.

Nå er jeg mann, da, så jeg vet egentlig ikke helt hva som er vanlig utover det jeg har sett i kjærester. Jeg ser mer eller mindre alt av sport og forakter shopping og dekor, og det er sikkert en eller annen stereotyp betegnelse på meg også. Men det er da helt i orden, jeg har det fint.

Anonymous poster hash: c04bc...f31
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja du er nok litt jålete, men ingenting galt i det! Jeg skulle ønske jeg var mer jålete, og "avhengig" av å sminke meg. De to siste årene har jeg vært flink til å sminke meg når jeg skal på skolen eller noe spesielt, men ellers gidder jeg aldri. Lakker neglene en gang i halvåret og har det på til det flasser av. Jeg er flink til å sminke meg og ser virkelig MYE bedre ut med sminke, og føler meg bedre, men det ender ofte opp med at jeg har dårlig tid når jeg skal ut døren og da prioriterer jeg ikke sminke. Skulle ønske jeg var litt mer avhengig av å male på trynet før jeg gikk ut.

Men jeg irriterer meg over venninner som ikke kan bli med på kiosken eller rett bort på butikken uten sminke, eller ikke kan gå på et spesielt serveringssted på dagtid fordi helt vanlige, pene klær de hadde på seg på skolen ikke er fint nok. Da er man for jålete!

Men om du koser deg med sminken så er det bare fint :)

Anonymous poster hash: 9adb5...460
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det er ikke nødvendigvis noe negativt:) Skulle litt ønske at jeg hadde tålmodigheten og selvdisiplinen til å bruke så mye tid på hud og sånt. Jeg er veldig lat sånn sett, men jeg har dager jeg gjør en liten sånn spa-dag, som regel når jeg er alene hjemme og ikke noe annet å gjøre. Normalt klæsjer jeg litt shampo i knollen og så får det være godt nok:P

Anonymous poster hash: a4436...ca3

Du svarte bedre enn meg, helt enig i det du skriver, jeg er som deg jeg også :)

Anonymous poster hash: 9adb5...460

AnonymBruker
Skrevet

jeg bruker mye mer sminke.... falske øyevipper, av og til fargelinser og farger håret (dette selvsagt bare av og til)... Dette er helt naturlig i det miljøet jeg bor i

Anonymous poster hash: bf61e...d57

Vanlig *

Ikke naturlig, haha. Og dere er ikke jåle jenter, men jålejenter. 

Anonymous poster hash: 9fd8d...975

• Liker 1
Skrevet

Synes det er bra at Ts tar vare på seg selv.

Gjest norah
Skrevet

Er det jålete?

Jeg bruker ikke høye hæler- men gjør ca alt det der sånn ca relativt jevnlig eller ofte.

Kaller det ikke hjemmespa, og tenker egentlig bare på det som helt normal egenpleie?

Skrevet

Jeg synes ikke du er jålete nei. Jeg går selv i skjørt og kjoler nesten hver dag, men bruker litt mindre sminke og ikke fullt så mye tid på håret. Anser meg ikke som jålete, men heller at jeg ønsker å se fin og velstelt ut i hverdagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...