AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Hei! Jeg har tenkt dra opp en tur til Trolltunga i juli og har søkt litt på fremgangsmåter som ikke krever en bil, men viser seg å ikke være så enkelt. Er mest interresert i å ta toget. Har dere som har vært der før noen forslag til hvordan jeg kan legge opp turen dit fra Oslo? Om jeg har forstått det riktig, så er et av alternativene jeg har er å ta toget opp til Voss og deretter buss til Odda og videre buss fra Odda til Skjeggedal…? Hjertelig takk til alle dere som svarer og kommer med tips! Anonymous poster hash: 6eae0...d79
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Det enkleste er vel å ta Haukeliekspressen og så taxi fra Odda og opp.Anonymous poster hash: 6915a...b7a
Gjest Wei Wei Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Pass på å komme fram på ettermiddag slik at du kan starte tidligst morgen etter. De fleste begynner å gå kl. 7-9 og er da tilbake kl. 5-7 om kvelden. Du kan i alle fall sitte på på vei nedover til Odda. Har sett at mange hiker etter turen og mange kjører jo ned uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Tog til Voss og buss derfra til Odda går veldig fint. Det blir satt opp busser fra både Odda og Tyssedal til startpunktet for turen. Kontakt turistinformasjonen i Odda, der fårr du all den informasjonen du trenger. Det er viktig å være forberedt på selve turen. Som den over skriver, start tidlig, det er en lang tur. For tiden er det en del snø, men det vil reduseres en god del innen juli. Anonymous poster hash: 27a4c...9d3 1
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Går det greit om jeg stiller et spørsmål her? For dere som overnatter? Har dere overnattet i Odda eller i telt? Tenkte å ta utgangspunt i en overnatting i Odda før vi setter oppover. Her tar vi August mnd. og håper at snøen er minsket en god del da
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Tyssedal hotell er nærmeste overnattingssted.Anonymous poster hash: fec97...5fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå