AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Hva velger dere når dere kjøper ull?? Syntes mye ulltøy er veldig dyrt og jeg savner litt billig men kvalitets ulltøy? Anonymous poster hash: c12f3...45f
LilleBallerina Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Til barna? Kjøper helst Safa, Pierre Robert og Name It. Billig og bra
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Samme det, så lenge den er mulesing fri og ikke klør. Liker selv Janus.Anonymous poster hash: 6ce9f...cbf 1
^^Belle^^ Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Her går det mest i Janus og Pierre Robert, gjerne på tilbud. Billig og veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Til baby, dyr ull.. Nøstebarn, Lillelam eller Joha. Helst ull/silke. Til barn velger jeg i tillegg pierre Robert, lindex, cubus, nameit, memini. Til voksen alt bare det er mulesingfri ull.Anonymous poster hash: 793af...34c
Silfen Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Liker Claire DK og Troll, blant annet. Generelt opplever jeg at pris har noe å si for kvalitet.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Liker Claire DK og Troll, blant annet. Generelt opplever jeg at pris har noe å si for kvalitet. Tja.. Pierre robert synes jeg har god kvalitet, men det er jo relativt billig?Anonymous poster hash: 793af...34c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #8 Skrevet 24. juni 2015 Synes Pierre Robert har god kvalitet, og de kan attpåtil vaskes i vaskemaskin på 40 grader! Kommer på 40 % salg med jevne mellomrom, da hamstrer jeg i vei. Ellers kjøper jeg Tom og Trine, alternativt safa. Anonymous poster hash: aff2e...476
Gjest Magdalene Skrevet 24. juni 2015 #9 Skrevet 24. juni 2015 Safa strømpebukser, tom og Trine body/genser. Har erfart at pris har null å si for kvaliteten.
Silfen Skrevet 24. juni 2015 #10 Skrevet 24. juni 2015 Tja, da er man vel uenig om hva som er kvalitet. Jeg kan ikke fordra tom og trine. Syns de fort blir stive og kløete og jentungen nekter uansett å gå med de da hun syns det klør.
kaprifolen Skrevet 24. juni 2015 #11 Skrevet 24. juni 2015 Er fornøyd med det meste, men den bliligste ullen fra Name It og Reflex blir fort hullete og ute av fasong, så de dropper vi som regel...
Lillemini Skrevet 24. juni 2015 #12 Skrevet 24. juni 2015 Liker best Pierre Robert. Holder seg fint vask etter vask, behagelig å ha på. Og så er det jo faktisk rimelig, spesielt med tanke på stadige 40%-kampanjer. Det eneste er at jeg skulle ønske det fantes litt mer nøytrale farger for å ha under kjoler. Offwhite, lys rosa osv. De fargerike settene er jo fine i seg selv, men ikke så lette å kombinere med andre klær. Da syns jeg utvalget gjerne er bedre hos de dyrere merkene. Tom og Trine får datteren min utslett av, Reflex syns jeg er så små i størrelsen og lite tøyelige, safa mister formen. Så går altså mest i Pierre Robert fra coopen her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå