Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboer/kjæreste gjennom 3 år forlot meg i begynnelsen av mai pga manglende følelser, usikkerhet og han var usikker på om at han var interessert i noen andre. 

Jeg har nå møtt en fantastisk fyr et par ganger, som jeg har det veldig morsomt sammen med. Til nå har vi bare møttes for å snakke og ha det gøy sammen - men jeg lurer så klart om om det er for tidlig å finne seg en "venn". Dette er noen jeg har hatt et litt godt øye til tidligere. Til nå tror jeg ingen av oss tenker så seriøst på dette, vi blir kjent og har det gøy sammen.. 

Anonymous poster hash: efe35...e0d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at hvis både du og din partner var enige om at følelsene var borte og det dabbet litt av den siste tiden, så synes jeg egentlig det er helt greit. Hvis du var håpløst forelsket til siste stund ville det kanskje vært litt annerledels. 

Anonymous poster hash: 20519...154
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at hvis både du og din partner var enige om at følelsene var borte og det dabbet litt av den siste tiden, så synes jeg egentlig det er helt greit. Hvis du var håpløst forelsket til siste stund ville det kanskje vært litt annerledels. 

Anonymous poster hash: 20519...154

Ikke håpløst forelsket - men jeg ville såklart få ting til å fungere ettersom jeg var glad i han og vi hadde vært sammen lenge. Nå i ettertid ser jeg ting klarere, og han har i tillegg fortalt løgner i flere måneder så jeg har ingenting til overs for han. Han er dessuten en helt annen person som behandler meg som om vi aldri har kjent hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet

Dytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...