AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Jeg mistet bankkortet mitt i helgen og har fått det sperret. Har også bestilt nytt kort som trolig kommer i løpet av uken. Lurte på om jeg kan kjøpe ting på nettet selv om jeg har sperret kortet, eventuelt om jeg kan overføre penger fra kontoen min til Paypal? Har flere kontoer i samme bank, men har bare kort for ett av kontoene. Anonymous poster hash: 9f995...e56
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Det tror jeg ikke du kan, men er usikker. Spør banken! Anonymous poster hash: b915a...215
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Du kan ikke bruke kortet til netthandel heller nei, det sier jo seg selv. Men du kan sikkert overføre til paypal Anonymous poster hash: 51b5e...2d7
Høna79 Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Om du kan kjøpe ting på nettet avhenger jo av hva slags betalingsløsninger nettbutikken tilbyr. Du kan ikke betale med kortet som nå er sperret, men hvis du har penger på PayPal-kontoen eller om nettstedet tilbyr betaling via faktura (f eks Klarna) kan du velge dette som betalingsløsning.
Cata Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Lurte på om jeg kan kjøpe ting på nettet selv om jeg har sperret kortet, eventuelt om jeg kan overføre penger fra kontoen min til Paypal? Har flere kontoer i samme bank, men har bare kort for ett av kontoene. Anonymous poster hash: 9f995...e56 Du kan overføre penger fra konto til PayPal, men det kan ta et par dager før beløpet er kommet over.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Dersom dette hadde vært mulig hadde det jo vært temmelig meningsløst å sperre kortet. Anonymous poster hash: e39f6...832
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå