AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Har fått en god del feriepenger og vil unne meg noe fint! Vurderer en ny marc jacobs klokke men jeg finner ikke det i min by. Kjøpte nettop en ny michael kors veske (det er liksom min prisklasse), jeanpaul jakke og tommy hilfigersko. Er veldig glad i merker. Vurderer birkenstock men hvor ofte går jeg i sandaler liksom.. et par dager om sommeren. Hva hadde DU kjøpt med et par tusen ekstra på konto? Jeg sparer også så ikke bekymre dere Anonymous poster hash: 318f6...4df
Gjest Tigress Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Regnjakke frå Norwegian Rain, tjukk vasstett parkas frå Über, eller rett og slett ein trenchcoat frå Burberry.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Kjøpt noe jeg hadde ønska meg lenge. Akkurat nå er det eneste jeg kommer på en ny lommebok som matcher min MBMJ-veske Anonymous poster hash: 85db5...fcd
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 MK klokke! Anonymous poster hash: f648b...cce
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Med bare et par tusen ekstra på konto så hadde jeg nok droppet hele shoppingen. Buffer er stikkordet...Anonymous poster hash: e540a...ffb
Kvist Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 En dressjakke uten polyester. Hvis jeg hadde funnet. Og helst hadde jeg kjøpt den passende over skuldrene og så tatt den med til en skredder og fått den tilpasset til min kropp. Klær i gode materialer som passer brukerens kropp slår merker og logoer hver gang i mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå