Gå til innhold

"Hva tror dere jeg veier?"-tråder - Hva er greia?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med alle disse trådene? Hvilken rolle spiller det hva andre tror dere veier? GAAAAWD!!!

Anonymous poster hash: 0a3b5...4c5
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel et ønske om bekreftelse, vil jeg tro. 

Anonymous poster hash: fc305...1cc
  • Liker 1
Skrevet

Det er egentlig ganske fasinerende. Jeg har bommet grovt. Jeg tror folk ville generelt bommet veldig på meg også. Bekreftelse eller ei, jeg liker de trådene.

• Liker 4
Skrevet

Jeg gidder ikke å klikke meg inn på dem engang. 

Skrevet

Jeg også liker de trådene, mest for å få perspektiv på hvordan en normal kropp ser ut og hvor lite tallet på vekten betyr i det store og hele. :jepp:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes de trådene er en uting. Ikke bare blir man lynsjet om man er så uheldig at man gjetter for mye å blir anklaget for det aller meste, men jeg er skeptisk i forhold til at de trådene kan brukes som trigger for spiseforstyrrede. Alle kroppene våre er forskjellige og noen kan se lubben ut på 60 kilo og andre ser magre ut på 60 selv om man er like høy Når dette ikke blir riktig fremstilt så er det da jeg blir skeptisk. Ikke ett eneste menneske av de som har lagt ut på disse trådene har hatt noe annet enn en fin kropp som de vil vise frem. Ingen med spesielle skavanker eks fett på magen har lagt ut bilder og da er ikke disse trådene representeringer av normale kropper fordi normale kropper består av så mye mere enn pene kropper. 

Om man vil se normale kropper i alle fasjoner med samme vekt er det mye bedre å ta seg en titt på mybodygalleri

Anonymous poster hash: 50f5a...833
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En fin blanding av narsissisme og usikkerhet.

Anonymous poster hash: d7f16...a19
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et resultat av et kroppsfiksert samfunn. Å få kompliment for kropp og utseende er bevis på den største suksess i livet. Har du det, trenger du ingenting annet. Da kan du gå ut blant folk med hevet hode og rak rygg.

Anonymous poster hash: 33c24...0ec
  • Liker 1
Skrevet

Synes de trådene er en uting. Ikke bare blir man lynsjet om man er så uheldig at man gjetter for mye å blir anklaget for det aller meste, men jeg er skeptisk i forhold til at de trådene kan brukes som trigger for spiseforstyrrede. Alle kroppene våre er forskjellige og noen kan se lubben ut på 60 kilo og andre ser magre ut på 60 selv om man er like høy Når dette ikke blir riktig fremstilt så er det da jeg blir skeptisk. Ikke ett eneste menneske av de som har lagt ut på disse trådene har hatt noe annet enn en fin kropp som de vil vise frem. Ingen med spesielle skavanker eks fett på magen har lagt ut bilder og da er ikke disse trådene representeringer av normale kropper fordi normale kropper består av så mye mere enn pene kropper. 

Om man vil se normale kropper i alle fasjoner med samme vekt er det mye bedre å ta seg en titt på mybodygalleri

Du har tydeligvis ikke fått med deg min tråd (gammel), for jeg har absolutt ekstra fett. BMI var der på 43.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har tydeligvis ikke fått med deg min tråd (gammel), for jeg har absolutt ekstra fett. BMI var der på 43.

Hvem går tilbake to år for å lete etter en tråd bare for å være sikker på at kommentaren stemmer 100%? Og gratulerer, der fikk du vist deg frem du å :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sommerferie

Usikre folk

Fritidsproblemer

Spiseproblemer

Kroppsfiksert samfunn

Take your pick

Anonymous poster hash: 988b1...367
Gjest Godjente
Skrevet

Jeg har ikke noe imot de trådene, for de bekrefter jo bare at man kan veie mye eller lite og se lik ut :)

Skrevet

Billigere enn å kjøpe en vekt?

Ellers gir det en boost når folk gjetter alt for lav vekt. (Jeg har aldri laget noen sånn tråd selv, men på grunn av sykdom var det viktig for behandlingen å vite hvor mye jeg veier, og legene gjettet gjerne 10-20 kg feil.)

Der fikk jeg også skrytt litt av meg selv, jeg er overvektig, men "veltrent".

AnonymBruker
Skrevet

Hvem går tilbake to år for å lete etter en tråd bare for å være sikker på at kommentaren stemmer 100%? Og gratulerer, der fikk du vist deg frem du å :)

Mulig hun hadde den lagret da vettu.

Typisk for enkelte å hakke på sånne små detaljer når man plutselig blir tomme for argumenter..,

Anonymous poster hash: 00204...eb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...