Gå til innhold

Sex og forhold med søskenbarnet mitt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville bare lufte litt frustrasjon..

Vi har vært tiltrukket til hverandre lenge og har nå innledet et forhold. Siden vi er søskenbarn, holder vi det skjult for familien og andre.

Både jeg og han  har imidlertid lyst til og gjøre det kjent, blir så sliten av og gjemme oss, ikke kunne vise det.

Før jeg dømmes for hardt her inne...Kong Olav var faktisk gift med sin kusine...

Det er ikke snakk om å lage barn - bare kunne være sammen også i offentlige sammehenger.

Vi er hverandres beste venner, har det utrolig fint sammen, men hvordan andre ser på dette, påvirker forholdet. 

Hva syns dere? 

Anonymous poster hash: 4b602...654
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig synes det er helt problemfritt.

Men vær forberedt på at noen kanskje vil fordømme forholdet. Tror kanskje deres foreldre ikke vil være helt for et slikt forhold.

Men det er til slutt dere selv som bestemmer, men vær forberedt på reaksjoner.

Håper det går bra og at dere ikke dømmes for hardt.

Lykke til. 

• Liker 7
Skrevet

Dette er fullt lovlig, så bare kjør på!

I pirke-humør: kong Olav og hans kone var ikke søskenbarn i realiteten, kun i navnet. Hans "far" kong Håkon, (bror til Märthas mor) var altså ikke far til barnet. Kong Håkon var for øvrig også gift med sin kusine.

• Liker 3
Gjest UngMann1986
Skrevet

I pirke-humør: kong Olav og hans kone var ikke søskenbarn i realiteten, kun i navnet. Hans "far" kong Håkon, (bror til Märthas mor) var altså ikke far til barnet. Kong Håkon var for øvrig også gift med sin kusine.

I pirke-humør jeg også :-) For det første, det du sier, er bare en teori som en forfatter hadde. Ikke verifisert. Og mer pirk: Haakon med dobbel a, ikke å...

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Så lenge begge er voksne og sexen er frivilig så synes jeg man kan ha sex med hvem man vil.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Dette er en teori lagt fram av Tor Boman-Larsen det er ikke fakta .

Skrevet

Dette er en teori lagt fram av Tor Boman-Larsen det er ikke fakta .

Han var ikke den første.

Men du har rett i at påstanden ikke er verifisert av genprøver, og aldri vil det skje, heller. Ingen interesserte parter er opptatt av å få fram sannheten om dette, naturlig nok.

Historiske spørsmål har ofte litt usikre svar, det ligger i sakens natur,

• Liker 1
Gjest Godjente
Skrevet

Kjør på :) Har ei venninne som er sammen med sitt søskenbarn. Kjenner også et par som er gift som er søskenbarn.

• 4 år senere...
Skrevet
På 23.6.2015 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere? 

Oh jiz. Kjør på. 

Anonymkode: a61c1...0b2

• Liker 1
Skrevet

Æsj...

Anonymkode: 89737...44a

• Liker 8
Skrevet

Kunne aldri fallt meg inn, til tross 2 kjekke fettere. 😜

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet
På 24.6.2015 den 11.32, Gjest Balian de Ibelin skrev:

Så lenge begge er voksne og sexen er frivilig så synes jeg man kan ha sex med hvem man vil.

Absolutt enig!

• Liker 2
Skrevet

Så lenge dere ikke får barn, så er det jo for så vidt ok. Men dere må regne med MANGE reaksjoner. Jeg har ingen fettere, så jeg kan ikke sette meg inn i dette, men med mindre dere er pakistanske ville jeg synes det var meget spesielt. Det finnes jo nok av menn å velge mellom ...

Anonymkode: c55c3...497

• Liker 4
Skrevet

Ja det er vel helt OK, bare ikke skaff dere biologiske barn 😊

• Liker 4
Skrevet

Altså... foreldrene deres er søsken. Er på ingen måte greit selv om det er lovlig. 

Anonymkode: 8ee23...3d5

• Liker 5
Skrevet

Eg synest det er ekkelt men folk veljer ikkje kvem dei elsker alltid. Om dere veljer å kome fram blir det nok stort sett negativ respons.

Anonymkode: 24fd0...5fc

Skrevet
4 hours ago, Madde123 said:

Ja det er vel helt OK, bare ikke skaff dere biologiske barn 😊

4 hours ago, AnonymBruker said:

Så lenge dere ikke får barn, så er det jo for så vidt ok. Men dere må regne med MANGE reaksjoner. Jeg har ingen fettere, så jeg kan ikke sette meg inn i dette, men med mindre dere er pakistanske ville jeg synes det var meget spesielt. Det finnes jo nok av menn å velge mellom ...

Risikoen for å få barn med medfødte sykdommer/funksjonshemninger er ca dobbelt så stor som for et psr som ikke er i slekt. Altså dobles en i utgangspunktet svært liten risiko. Egentlig ikke et stort problem rent biologisk. Men kanskje litt kinkig sosialt. Barnet blir jo sin egen tremenning.....

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde sex med min ex-kones søster, snakk om bråk når det kom fram.

Ingen i familien hilser på oss lenger

Anonymkode: 3d93e...8a0

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde sex med min ex-kones søster, snakk om bråk når det kom fram.

Ingen i familien hilser på oss lenger

Anonymkode: 3d93e...8a0

Er en avsporing av tråden, men må likevel spørre. Er søstera yngre og penere enn ex-kona? Hvem var best i senga?

Anonymkode: 2cdd0...e52

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at det kan skape masse reaksjoner om man ble sammen med sitt søskenbarn. Blir samtidig overrasket over hvor mange søskebarn som har hatt sex med hverandre. Kan kjenne selv på den spente følelsen av å gjøre noe med min fetter fordi han er kjekk, men hadde nok aldri virkeliggjort det😌🙈 Tror mange kunne flørtet/holdt på, men at de fleste ikke klarer å si det, nettopp fordi det er et ekstremt tabubelagt tema selvom det er lovlig! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...