MiniMjau Skrevet 23. juni 2015 #1 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Noen som har prøvd denne? Er den brukandes? Endret 23. juni 2015 av MiniMjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 23. juni 2015 #2 Del Skrevet 23. juni 2015 Er kjempefornøyd med min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 23. juni 2015 #3 Del Skrevet 23. juni 2015 Min er absolutt "brukandes"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Del Skrevet 23. juni 2015 Den er helt grei, men jeg hadde håpet at den skulle være litt "hardere." Anonymous poster hash: 2dbd9...508 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Del Skrevet 23. juni 2015 Ja, fungerer den Anonymous poster hash: 58a9e...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-ida Skrevet 23. juni 2015 #6 Del Skrevet 23. juni 2015 Det er bare driiiiten. Den "tar" så lite..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 23. juni 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) hvor ofte bruker dere den? Må en ha flere filer av ulik grovhet? Var på fotpleie idag og fikk filer og fikset føttene. Så om jeg er flink til å file selv så slipper kanskje føttene å bli så harde igjen Endret 23. juni 2015 av MiniMjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #8 Del Skrevet 23. juni 2015 Den er helt grei, men jeg hadde håpet at den skulle være litt "hardere." Anonymous poster hash: 2dbd9...508 Det er bare driiiiten. Den "tar" så lite..... Nå får man kjøpt blader med forskjellig grovhet, kanskje dere skal prøve en grovere? Tror ikke der var flere forskjellige grovhetstyper da den var ny Jeg er fornøyd med min iallfall, men har ikke så mye hard hud. Anonymous poster hash: b1eb4...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 23. juni 2015 #9 Del Skrevet 23. juni 2015 Kundene er hvertfall veldig fornøyd med den, og det finnes to forskjellige grovheter på filen, en medium og grov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 23. juni 2015 #10 Del Skrevet 23. juni 2015 Kundene er hvertfall veldig fornøyd med den, og det finnes to forskjellige grovheter på filen, en medium og grov. Hvilk kunder? Du ser at det er flere som passe fornøyde. Og de er kunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 23. juni 2015 #11 Del Skrevet 23. juni 2015 Hvilk kunder? Du ser at det er flere som passe fornøyde. Og de er kunder. Hehe, ja ops. Jeg jobber på en butikk som selger Scholl, er bare vandt til å si det når folk spør meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #12 Del Skrevet 23. juni 2015 Noen som har prøvd denne? Er den brukandes? Spør du, meg er det penger ut av vinduet, og flere ubrukelige ting inn i skapene. Kjenner to andre som er av samme oppfatning. Mye bedre å bruke penger på sort og hvit manuell fotfil fra samme produsent. Anonymous poster hash: e61f9...bd3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 23. juni 2015 #13 Del Skrevet 23. juni 2015 Hehe, ja ops. Jeg jobber på en butikk som selger Scholl, er bare vandt til å si det når folk spør meg. Ok! Og jeg fange ikke opp alt av nyanser siden jeg ikke er norsk. 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #14 Del Skrevet 24. juni 2015 Hehe, ja ops. Jeg jobber på en butikk som selger Scholl, er bare vandt til å si det når folk spør meg. Fordi dere vil selge eller fordi det er sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #15 Del Skrevet 24. juni 2015 Er veldigfornøyd med min, et fint kompliment til vanlig fotfil! Anonymous poster hash: f810a...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 24. juni 2015 #16 Del Skrevet 24. juni 2015 Veldig fornøyd. Det beste redskapet jeg har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #17 Del Skrevet 24. juni 2015 Dere som er fornøyde, hvor mye hard hud har dere på hælene? Spør fordi jeg lurer på om dere er mer fornøyde fordi dere har lite hard hud å ta av? En annen minus med den er at all den avfilte huden fyker rundt hele badet.Anonymous poster hash: e61f9...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 24. juni 2015 #18 Del Skrevet 24. juni 2015 Moderat mengde. Gjør dette ofte nok slik at det ikke rekker å bli mye. Sitter et bestemt sted på badet, og tørker opp når jeg er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mijaa Skrevet 24. juni 2015 #19 Del Skrevet 24. juni 2015 Jeg er ikke fornøyd med den i det hele tatt. Synes ikke den tar noe, om jeg skal få vekk all den harde huden må jeg sitte i timesvis.. Skuffende bomkjøp! Liker konseptet da, men den skulle vært kraftigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #20 Del Skrevet 24. juni 2015 Lurer på om jeg skal spandere på den en av de grove filerullene, og gi den en sjangse til? Går an å sitte ute og file nå. Har noen prøvd de grove filene? Anonymous poster hash: e61f9...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå