AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Passet ikke helt på kjæledyrforumet syns jeg, så prøver her! Har satt opp en paviljong med en stor rottingsofa i. Om natten lar vi putene ligge ute, men lukker paviljongen igjen med alle sidene for regn. Veldig greit at sofaen står der ferdig til bruk uten at vi slipper å hente puter og slikt syns vi. Så til problemet! De siste dagene har en nydelig, sort katt slått seg til inne i teltet. Veldig koselig egentlig siden jeg er glad i dyr, men dessverre er ikke de lyse putene like glade i de sorte kattehårene! Katten har virkelig lagt igjen hår over alt, og siden vi har katteallergi nytter det ikke å sitte i hårene heller. Hvordan kan man unngå at katten bruker teltet til oppholdssted? Anonymous poster hash: b0969...e4e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Kjøp en oppbevaringsboks til putene. De har det der de selger hagemøbler. Anonymous poster hash: e97d7...d3c 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Puteboks er omtrent eneste mulighet, dersom du ikke vil ta putene inn Anonymous poster hash: e4514...af9
Kontormus Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Smør litt kattemynte på putene. ? Katter elsker jo kattemynte...? 8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Ta inn putene..? Så blir du forhåpentligvis kvitt katten også! Hallo Anonymous poster hash: 1c35b...6dc
Tabris Skrevet 23. juni 2015 #7 Skrevet 23. juni 2015 Katter misliker ting med sterk lukt, som f.eks pepper og sitrusfrukter. Evt kan du kjøpe noe a la "Katt deg vekk" på spray som du kan spraye på eller rundt møblene. 3
Florence Skrevet 23. juni 2015 #8 Skrevet 23. juni 2015 ? Katter elsker jo kattemynte...? Haha ja, det var en liten spøk
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #9 Skrevet 23. juni 2015 Som jeg skrev så er jeg ikke så interessert i å ta inn putene for det er maaaange puter, og med baby på armen er det ikke så enkelt å legge alle putene på plass før man setter seg og nyter formiddagen. Takk for forslag, skal sjekke ut om de har noe som lukter kjipt for pus. - TS Anonymous poster hash: ae05a...7e3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #10 Skrevet 24. juni 2015 Haha ja, det var en liten spøk Finn deg en plass i spøkerommet, med sånt tull. Anonymous poster hash: 9e839...8a7
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 24. juni 2015 #11 Skrevet 24. juni 2015 Nå pusta jeg letta ut kjenner jeg. Jeg var redd det var snakk om å bli kvitt katten på en helt annen måte, så jeg fryktet det verste her. Har dere peiling på hvem katten tilhører? Håper dere finner ut av det.
stan Skrevet 24. juni 2015 #13 Skrevet 24. juni 2015 Det finnes et middel som går an å strø ut. Kan kjøpes på dyrebutikk. Ikke hundre prosent, men kan være nok til at katten endrer vaner. Jeg ville strødd rikelig rundt paviljongen, og de første dagene tatt vekk putene. Da er det ikke så om å gjøre for katten å oppsøke paviljongen. Middelet lukter av hvitløk, så det er mulig det holder å strø litt hvitløkspulver.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #14 Skrevet 24. juni 2015 Takk for råd! Skal se om jeg finner middelet! Skal ikke kvitte meg med katten på noe ille vis, nei! Elsker katter, bare ikke sorte hår i hopetall på lyse putetrekk! Aner ikke hvem katten tilhører. Den er veldig sky, og stikker kjapt når jeg nærmer meg. Hjelper uansett ikke å snakke med de som eier den, for den hører neppe på beskjed om å holde seg unna teltet vårt! -TS Anonymous poster hash: ae05a...7e3
daemonia Skrevet 24. juni 2015 #15 Skrevet 24. juni 2015 Hvitløk, kari, eddik, og hele pepperkorn er slik katter ikke liker. Strø det rundt på eiendommen så bør den holde seg borte. De fleste katter skyr det, men så finnes det jo også de som er så "bad-ass" at de ikke bryr seg
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #16 Skrevet 25. juni 2015 Eller kjøpe billige pledd på ikea til 15kr stykke og slenge over når du "stenger" for kvelden... Anonymous poster hash: aa7e9...751
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå