Gå til innhold

Sommeråpent TV2: Geir Lippestad og konen Signe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som så sommerintervju med Geir Lippestad og konen Signe?

https://no.wikipedia.org/wiki/Geir_Lippestad

http://www.tv2.no/a/3836294

Jeg oppfattet ekteparet i intervjuet som om de forsøkte veldig og se alvorlige og ettertenksomme ut - uten egentlig å mene det; synes ikke de var troverdige.

De har fått priser og visstnok kjemper for "det svake leddet" og lager bøker og salgsprodukter på alt.

Dere andre her på KG synes kanskje de virker svært troverdige - eller...?

Anonymous poster hash: feaa8...be2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke andre grunner enn din tolkning av dette intervjuet har du til å oppfatte dem som lite troverdige? En av hovegrunnene til at Lippestad kjemper for de svakeste er jo at han har hatt en multihandicappet datter selv. Så ja, jeg anser de som rimelig troverdige i det de står for.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns de fremsto som troverdige og flotte mennesker. Jeg ble imponert over Signe

AnonymBruker
Skrevet

Dere andre her på KG synes kanskje de virker svært troverdige - eller...?

Anonymous poster hash: feaa8...be2

Hva er det her? Du mener at du vet at de ikke er troverdige og at "vi andre her på KG" er idioter som ikke nødvendigvis kommer til å være enige? 

Anonymous poster hash: 7a308...e23

• Liker 2
Skrevet

Hvilke andre grunner enn din tolkning av dette intervjuet har du til å oppfatte dem som lite troverdige? En av hovegrunnene til at Lippestad kjemper for de svakeste er jo at han har hatt en multihandicappet datter selv. Så ja, jeg anser de som rimelig troverdige i det de står for.

Dette. De har jo faktisk mistet en datter. Har hørt Lippestad snakke under diverse foredrag, og han har alle gangene fremstått som både troverdig, jordnær og svært kunnskapsrik.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det her? Du mener at du vet at de ikke er troverdige og at "vi andre her på KG" er idioter som ikke nødvendigvis kommer til å være enige? 

Anonymous poster hash: 7a308...e23

Ikke bare det, men TS slenger også med en wikipedialink sånn at vi dumme kg'ere skal vite hvem Geir Lippestad er.  :danse:

Anonymous poster hash: 82f64...75a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...