AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Hei, Jeg er 14 år og er 168.4 cm over bakken. Jeg veier 55.4 kg nå, men har alltid ligget rundt 50. I fjor sommer hadde jeg nettopp funnet ut om Victoria´s Secret modellene og var "upsessed" med kroppene dems og ville ha en sånn kropp jeg også. Jeg fikk jo det, men jeg fulgte en matplan jeg ikke helt husker. Jeg var så desp med å få den kroppen at jeg gikk bare nedover og nedover i vekt (Jeg havnet på 45-46 kg). Jeg så ikke syklig tynn ut, men siden min søster hadde spiseforstyrrelser ville jeg ikke havne så langt nede jeg heller. Så jeg spiste meg opp til 49/50 kg. Men siden jeg nå har blitt litt "Chubby" vil jeg komme meg ned til 50 kg igjen, men jeg vet ikke hva jeg skal spise... Jeg trener ikke så mye nå siden det er sommerferie, men jeg vil ha en slank kropp... Jeg liker ikke chips, og prøver å holde meg til mørk sjokolade/70-80%). Jeg elsker frukt og grønt så lunsjen står som regel av frukt eller grønt. Min matplan nå: Frokost 10:30: 2 knekkebrød med makarell i tomat eller havregryn m. honning, eller 1 banan med melk og kromli. Lunsj 14:00-14:30: 1 eple/en banan/en mango(kommer ann på hva vi har i huset) mellom: nøtter eller frukt middag: (kommer også ann på hva vi har) Kvelds: bær og kanskje litt sjokolade (ikke hver dag) Kan noen legge ut en veldlig nøye mat plan som kan hjelpe meg å nå 50 kg og å få ligge der. ?? Anonymous poster hash: 5d832...ab9
Gjest me2u Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Du er 14 år. Du skal spise normal sunn mat og ikke tenke på slanking. Du burde snakke med helsesøster. Spesielt siden du har en søster med historie med spiseforstyrrelser. 10
Fame Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Du får ikke en kropp like voksne damer sine når du er 14 år... 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Du er 14 år, du er et barn. Forøvrig har jeg aldri sett en 14-åring skrive på denne måten, og setter kroken på troll Anonymous poster hash: 80099...277 1
Rainbow Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Du kan ta kontakt med IKS, som er vant til å hjelpe folk som sliter med tanker rundt mat og slanking. Spesielt når du sier du har en søster som har slitt med spiseforstyrrelser må du være forsiktig med tanker der du selv fokuserer veldig på mat og å nå en spesiell vekt. Du kan også ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon. Vennlig hilsen Rainbow81, mod
Anbefalte innlegg