Gå til innhold

Om du blir bedt ut på kafé av din søsters venninne - to spørsmål

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En god venninne av din søster ber deg ut på kafé for å takke deg for å ha hjulpet henne med flytting (og du, uansett ditt kjønn, er tiltrukket av kvinner)?

Du og vedkommende pleier å ha en ganske god tone når dere snakker sammen til tross for at dere ikke har truffet hverandre mange ganger. Og dere har alltid vært sammen med flere, bl.a. din søster, aldri kun dere to.

Tenker du automatisk at hun er romantisk interessert i deg eller ikke?

Og om du tror at hun er interessert i deg, men du er ikke det, vil du da allikevel takke ja eller ikke?

Anonymous poster hash: ae0c6...2e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du automatisk at hun er romantisk interessert i deg eller ikke?

Nei

Og om du tror at hun er interessert i deg, men du er ikke det, vil du da allikevel takke ja eller ikke?

Ja? hva jeg tror er ikke nødvendigvis det det er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da korrigerer jeg det andre spørsmål, jeg ser at jeg burde ha skrevet noe annet enn "om du tror at hun er interessert" :)

Om hun definitivt hadde en flørtende tone sist du traff henne, men du er ikke interessert, ville du allikevel takke ja?

AnonymBruker
Skrevet

Om hun hadde en flørtende tone sist, så ville jeg tenkt at hun kanskje kunne vært interessert. Og hvis jeg selv ikke er interessert så prøver jeg å vri meg unna å møte henne.

Anonymous poster hash: 3097c...9ce
Gjest imperio
Skrevet

Takk ja, fordi hun ønsker å være hyggelig pga at du hjalp henne. 

Følelser eller ei, det å takke ja er hyggelig å gjøre. Spesielt når hun har lyst til å gi deg noe som takk. 

Se det an. Om det er kjemi imellom dere, så finner du fort ut om hun ser på deg som venn, eller kjæreste. 

Det å løpe den andre veien, bare fordi du føler hun ikke er interessert er teit. Du kommer ingen vei med det. Du kan ikke vite hva den andre personen føler og tenker om deg. Så lenge den personen ikke har sagt noe til noen andre. Før den tid så vet du ingenting, og det du føler kan være helt feil. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk ja, fordi hun ønsker å være hyggelig pga at du hjalp henne. 

Følelser eller ei, det å takke ja er hyggelig å gjøre. Spesielt når hun har lyst til å gi deg noe som takk. 

Se det an. Om det er kjemi imellom dere, så finner du fort ut om hun ser på deg som venn, eller kjæreste. 

Det å løpe den andre veien, bare fordi du føler hun ikke er interessert er teit. Du kommer ingen vei med det. Du kan ikke vite hva den andre personen føler og tenker om deg. Så lenge den personen ikke har sagt noe til noen andre. Før den tid så vet du ingenting, og det du føler kan være helt feil. 

Jo? Kommer den andre veien?

Anonymous poster hash: 179cc...552

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kunne du ikke bare skrevet at du er kvinne som lurer på om din søsters venninne er interessert i deg siden hun inviterer deg på kafe som takk?

Jeg ville ikke tenk den veien da jeg liker menn. Og det er slettes ikke sikkert at hun er klar over at du er bi/lesbisk og at det hele er helt uskyldig og vennskapelig.

Anonymous poster hash: 8e53f...6d4

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger vil man bli kjent med noen fordi man vil ha venner, andre ganger lurer man på om det kan bli noe mer. Et kafebesøk er ikke akkurat et giftemål uansett, så jeg hadde gått. Kanskje vedkommende bare hadde lyst å bli en venn.

Anonymous poster hash: 21334...8c2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for deres svar. Jeg prøvde ikke å avsløre hvem av de to jeg er for å få mest objektive mulige svar, og jeg skrev "(og du, uansett ditt kjønn, er tiltrukket av kvinner)" i HI for også å få svar fra kvinner....

Egentlig er jeg kvinnen som inviterte en som jeg er romantisk interessert i, og jeg gjorde det med en kanskje litt for nøytral/vennskapelig tone, og jeg fikk et hyggelig ja med et like nøytralt svar... Så jeg klarer fremdeles ikke å vite om det er gjensidig eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...