Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg vet mange er i mot sminke på stranda, men jeg liker å se litt fresh ut der :)

Jeg skulle gjerne gått uten, men jeg holder på med en kur for akne, og er på bedringens vei men har fremdeles litt pigmentforandringer og arr og er ikke så veldig komfortabel med å vise frem de :)... Har dere noen tips til lette og gode produkter som dekker litt, som jeg kan bruke på stranda uten å måtte bruke masse tung sminke :)?

Anonymous poster hash: 07ff0...297
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet er vel vannfast mascara nok for å se fresh ut (om en bader også og ikke bare soler seg). Også kanskje en dekkstift? Føler ofte de sitter litt bedre.

Skrevet

Hva med et enkelt mineralpudder? Da blir ikke sminken så voldsom, og det er bedre for huden. Bare pass på å holde hodet over vannet  :fnise: Også en vannfast mascara kan være lurt. Jeg opplever ofte å få sviende mascara i øynene på sommeren på grunn av svette, haha!

Skrevet

Jeg ville enten sjekket ut noen av solproduktene til la roche posay, de har blant annet et foundationpudder med solkrem, eller gått for en farget dagkrem/bb-krem. Personlig har jeg brukt cc-krem fra dr.Brandt på stranden, cc mat, den dekker lett og har faktor (bruker alltid solkrem under i tillegg), mens nå etter endt isotretinoin-kur bruker jeg foreløpig darphin sin cc-krem da den gir litt mer fukt. Ingen av de dekker 100%, men de jevner hudtonen og dekker litt.

AnonymBruker
Skrevet

På stranda bruker jeg en vannfast maskara, og litt BB krem, i tillegg til solfaktor. Pleier ikke å bade, så det funker fint.

Anonymous poster hash: e3a13...923
AnonymBruker
Skrevet

Dra til en hudpleier og be om vippebøy med farge, og kanskje noe farge på brynene. Man ser mer våken ut, og slipper å tenke på maskara som drysser og må fjernes på kvelden. Det er herlig!

Anonymous poster hash: 99d14...ba3

Skrevet

Tråden ryddet for reklame

Bond, forumansvarlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...