Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2004 #1 Skrevet 4. september 2004 jeg er student og har da ikke så god jobb mulighet og blir heller ikke så rik av den deltidsjobben jeg har.. blir jo litt bekymret fpr den lille lønnen jeg får inn går med til regninger og skoleutstyr og det jeg ellers må leve med, da er det ikke mye igjen i slutten av mnd... hvordan er det med dere andre? jeg sitter stadig og tenker at når jeg en gang skal kjøpe hus /leielighet så har jeg i grunn ingen oppsparte penger.... sparer dere på egen ***** eller noe?
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2004 #2 Skrevet 4. september 2004 Nei, hvem klarer å legge opp penger da? lange studier md gjeld, så skal man ettablere seg. vi jobber og jobber, alle penger går med i dragsuget. du deler skjebne med de fleste av oss.
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2004 #3 Skrevet 4. september 2004 Og etter studiet - hva gjør du da, om du ikke får jobb?
Hilde Skrevet 4. september 2004 #4 Skrevet 4. september 2004 Man får seg alltids en jobb. Det gjelder bare å ikke være så fryktelig kresen rett etter studieslutt. En jeg kjenner kom hjem fra australia i vår, med toppkarakterer og en master i ledelse i kofferten. Etter noen bomsøknader begynte han på 7eleven, og etter tre måneder fikk han toppjobb via noen kjente av en av de deltidsansatte han jobbet med.
nat26 Skrevet 4. september 2004 #5 Skrevet 4. september 2004 Man får seg alltids en jobb. Det gjelder bare å ikke være så fryktelig kresen rett etter studieslutt :enig_animasjon:
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2004 #7 Skrevet 5. september 2004 Jeg klarer meg helt fint med studielån og deltidsjobben min jeg... (selv om jeg ikke jobber så mye). Å føre regnskap og ha budsjett gjør at jeg klarer å legge av en slump til sparing også,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå