Gå til innhold

Traff ei fin jente via via via noen venner. Hvordan skal jeg kontakte henne igjen? Finne nr og sende sms?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff ei fin jente via via noen bekjente, jeg tror hun er litt interessert i meg, det var ihvertfall slik jeg oppfattet det. Hvordan skal jeg få kontakt med henne igjen, søke opp nr hennes og sende sms eller ringe, eller hva er den beste måten synes dere? :)

Anonymous poster hash: 61d40...d82
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo spørre dine felles venner om å finne på noe med henne sammen med dere igjen? :)

Anonymous poster hash: 9eb31...e02
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sms er fint 😊 En telefonsamtale kan komme litt brått på 😃

Anonymous poster hash: 51100...381

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo spørre dine felles venner om å finne på noe med henne sammen med dere igjen? :)

Anonymous poster hash: 9eb31...e02

Signerer denne. Jeg hadde fått litt sånn "stalker"-inntrykk om noen hadde søkt meg opp på gule sider. Men det er kanskje bare meg? Da får du også mulighet til å spørre henne om nummeret ordentlig, og viser da ekstra tydelig at du er interessert. Dersom du velger å søke opp nummeret og kontakte henne, gjør det ihvertfall på SMS.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble interessert i noen venners venn etter en fest. Ga beskjed til mine venner som ga beskjed til hun vi var på fest hos, som gav beskjed videre. Vi var sammen i ti år, men dette var før facebook ble oppfunnet.

Anonymous poster hash: abc97...ef2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Facebook er mindre skummelt enn telefon. Synes jeg.

Anonymous poster hash: 85fe9...de4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går jo an å skrive i en sms: "Hei, takk for sist, jeg spurte våre venner om nummeret ditt, og håper det er ok. Det var veldig hyggelig å møte deg, og jeg vil gjerne spørre deg om ......."

Vi kvinner drømmer litt om å bli oppsøkt på den måten (av en kjekk mann).

Anonymous poster hash: 256b2...198
  • Liker 1
Skrevet

Det går jo an å skrive i en sms: "Hei, takk for sist, jeg spurte våre venner om nummeret ditt, og håper det er ok. Det var veldig hyggelig å møte deg, og jeg vil gjerne spørre deg om ......." Vi kvinner drømmer litt om å bli oppsøkt på den måten (av en kjekk mann). Anonymous poster hash: 256b2...198

Dette synes jeg hørtes fint ut :-)

AnonymBruker
Skrevet

Det går jo an å skrive i en sms: "Hei, takk for sist, jeg spurte våre venner om nummeret ditt, og håper det er ok. Det var veldig hyggelig å møte deg, og jeg vil gjerne spørre deg om ......."

Vi kvinner drømmer litt om å bli oppsøkt på den måten (av en kjekk mann).

Anonymous poster hash: 256b2...198

Fungerer dette hvis man treffer ei jente man liker gjennom jobb og søker opp nummeret hennes på gulesider f.eks?

AnonymBruker
Skrevet

Facebook er mindre skummelt enn telefon. Synes jeg. Anonymous poster hash: 85fe9...de4

Enig.

Anonymous poster hash: fa5b5...05b

AnonymBruker
Skrevet

Det går jo an å skrive i en sms: "Hei, takk for sist, jeg spurte våre venner om nummeret ditt, og håper det er ok. Det var veldig hyggelig å møte deg, og jeg vil gjerne spørre deg om ......." Vi kvinner drømmer litt om å bli oppsøkt på den måten (av en kjekk mann). Anonymous poster hash: 256b2...198

Hadde noen venner av meg gitt ut nummeret mitt på den måten hadde jeg blir irritert. Men nå er jeg i overkant hysterisk på slikt. Hadde gått for facebook i første omgang

Skrevet

Hadde noen venner av meg gitt ut nummeret mitt på den måten hadde jeg blir irritert. Men nå er jeg i overkant hysterisk på slikt. Hadde gått for facebook i første omgangAnonymous poster hash: fa5b5...05b

Facebook jeg også. Liker på et eller annen måte også ikke at folk bare gi bort nummeret mitt, eller sjekker meg opp på gulesider, 1881 eller....... Sjekke opp på face og sende melding tror jeg det er anno i dag letter å akseptere. Ihf for min del ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde noen venner av meg gitt ut nummeret mitt på den måten hadde jeg blir irritert. Men nå er jeg i overkant hysterisk på slikt. Hadde gått for facebook i første omgang

Facebook foretrekker jeg og.

Nummeret mitt er dessuten ikke å finne på nett, så ved den fremgangsmåten ville vedkommende ha sendt melding til navnetvillingen min ;)

Anonymous poster hash: f3469...6c8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville foretrekke facebook i en sånn situasjon. Hater når jeg får meldinger av folk som har søkt meg på gule sider.- Det er rart og føles svært ubehagelig. 

Anonymous poster hash: 4c506...a46
Skrevet

Spør vennene dine om de kan spørre henne om det er greit at de gir deg nummeret hennes? :) Da får hun mulighet til å bestemme litt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fungerer dette hvis man treffer ei jente man liker gjennom jobb og søker opp nummeret hennes på gulesider f.eks?

Nei gjennom jobb så syntes jeg du kan snakke med henne når du ser henne neste gang på jobb

Anonymous poster hash: 7065a...047

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...