AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Blir disse skiftet ut etter hver tur? Jeg får helt angst av å ha hodet mitt der noen annen har hatt sitt hode, i frykt for skittent hode, lus (ja, vet det er sykelig) m.m så jeg unngår enten å legge hodet mitt inntil eller tar en genser eller jakke bak hodet. Ellers har jeg det bra! Anonymous poster hash: 91893...f13
Gjest pelikanen Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Nei de blir ikke byttet for hver tur. Er samme som jeg tenker om dyner, puter og overtrekksmadrasser på hotell. Hvor ofte blir de vasket? Grøss
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Ta de av Anonymous poster hash: f402d...7f2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Blir disse skiftet ut etter hver tur? Jeg får helt angst av å ha hodet mitt der noen annen har hatt sitt hode, i frykt for skittent hode, lus (ja, vet det er sykelig) m.m så jeg unngår enten å legge hodet mitt inntil eller tar en genser eller jakke bak hodet. Ellers har jeg det bra! Anonymous poster hash: 91893...f13 Ta på deg en dusjhette! Da får du god beskyttelse. Ikke bry deg om folk som eventuelt stusser eller ser rart på deg, du slipper i hvertfall lus og annet skitt. Og gudene skal bare vite hva mer de (folk er syke og rare noen ganger) gjør med hodetrekket. Alt fra snyting, oppkast til å tørke av seg etter sædavgang (tro meg, mange suger kjæresten (eller en fuckfriend) ombord på fly, det skjer oftere enn man skulle tro). Så det er all grunn til å passe på! Så, dusjhette! Anonymous poster hash: 1c7e7...8a1
Gjest Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Tenk alt du har tatt på i løpet av en dag, som andre også har tatt på. Tror ikke det er noe verre med disse beskyttelsestrekkene enn med andre ting.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Ta på deg en dusjhette! Da får du god beskyttelse. Ikke bry deg om folk som eventuelt stusser eller ser rart på deg, du slipper i hvertfall lus og annet skitt. Og gudene skal bare vite hva mer de (folk er syke og rare noen ganger) gjør med hodetrekket. Alt fra snyting, oppkast til å tørke av seg etter sædavgang (tro meg, mange suger kjæresten (eller en fuckfriend) ombord på fly, det skjer oftere enn man skulle tro). Så det er all grunn til å passe på! Så, dusjhette! Anonymous poster hash: 1c7e7...8a1 Som om jeg ikke var engstelig nok fra før av Anonymous poster hash: 45151...6ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå