AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Alle menm skulle ønske de var kvinner,føler de misunner oss kvinner for vi har så mye fint tøy,sminke og sko ) jeg er så glad jeg slipper å være mann det måtte vært så gørr kjedelig,ser at flere og flere menn tar kjønnskifte for å bli kvinne,tror dette er noe de fleste menn egentlig ønskerAnonymous poster hash: 049bc...9d1 2
Nevian Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Rent bortsett fra at dere har pussy power, misunner jeg kvinner svært lite må jeg innrømme. 4
bruker_K Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 det fins mange kvinner som tar kjønnsskifte for å bli menn også. Og hvis du tenker deg om så har vi MYE negativt ved oss. Vi har mensen, og mye dumme greier som kommer med dette. Vi føder. Smertefult! osv.. tror mange menn er fornøyd med å være menn jeg... 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Ikke alle er like materialistiske. Anonymous poster hash: 9ae4b...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Alle menm skulle ønske de var kvinner,føler de misunner oss kvinner for vi har så mye fint tøy,sminke og sko ) jeg er så glad jeg slipper å være mann det måtte vært så gørr kjedelig,ser at flere og flere menn tar kjønnskifte for å bli kvinne,tror dette er noe de fleste menn egentlig ønskerAnonymous poster hash: 049bc...9d1 Nei hadde hatet å være dame. Tenk så mye drama man skaper i det lille hodet sitt om alt og ingen ting, og bekymringer om sminke, klær osv osv. Syns damer er deilig å pule, men bortsett fra det har jeg ingen ting til felles med de.Anonymous poster hash: 72e32...4c9 1
tdm900 Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Glad for å være mann, ikke misunnelig på det å være dame overhodet Og så mye penger jeg sparer på kjøpe sko da Hehe....men ikke alle kvinner som er maniske etter å kjøpe sko heller da
Gorgonzola Skrevet 23. juni 2015 #7 Skrevet 23. juni 2015 Rent bortsett fra at dere har pussy power, misunner jeg kvinner svært lite må jeg innrømme. What he said. *bro-fist
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #8 Skrevet 23. juni 2015 Alle menm skulle ønske de var kvinner,føler de misunner oss kvinner for vi har så mye fint tøy,sminke og sko ) jeg er så glad jeg slipper å være mann det måtte vært så gørr kjedelig,ser at flere og flere menn tar kjønnskifte for å bli kvinne,tror dette er noe de fleste menn egentlig ønskerAnonymous poster hash: 049bc...9d1 Jepp!! Der traff du meg i alle fall. Ja jeg misunner dere kvinner. Skulle ønske jeg var dame selv, da skulle jeg hatt flere skap proppfulle av kjoler og sko, massevis av sminke og dameting ellers også. Vesker (clutch), smykker..... Dere kvinner er tøffere enn oss menn også, sterkere psykisk og dere tåler mye mer motgang også. Anonymous poster hash: 30991...adf 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 23. juni 2015 #9 Skrevet 23. juni 2015 Alle menm skulle ønske de var kvinner,føler de misunner oss kvinner for vi har så mye fint tøy,sminke og sko ) jeg er så glad jeg slipper å være mann det måtte vært så gørr kjedelig,ser at flere og flere menn tar kjønnskifte for å bli kvinne,tror dette er noe de fleste menn egentlig ønskerAnonymous poster hash: 049bc...9d1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #10 Skrevet 23. juni 2015 Nei, jeg er overhodet ikke misunnelig på kvinner. Kvinner er fine vesener, og hadde jeg vært født kvinne hadde jeg sikkert vært fornøyd med det også, men jeg trives veldig godt som mann og foretrekker utvilsomt å fortsette som det. Å se på/prøve/kjøpe klær og sko er noe av det aller kjedeligste jeg vet om, mens sminke heldigvis ikke er aktuelt for meg. For meg er det slike ting som virker gørrkjedelige. Men det er sikkert moro for de som bryr seg, enten de er menn eller kvinner, så da får de holde på med det. Og jeg holde på med det jeg synes er morsomt og givende. Anonymous poster hash: 084f0...4b5 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #11 Skrevet 23. juni 2015 vel, jeg er kvinne, og det posetive er at vi (i følge kg) ikke trenger masse penger og høy utdannelse for å tiltrekke oss motsatt kjønn. Men det negative er jo: Vi har mensen. og den første dagen kan være uutholdelig. da føles det som en straff å være kvinne Og en annen ting, virker som vi får mye lettere følelser for noen enn menn, og må "leve med" redselen for å bare bli brukt... virker som menn heller bare lever livet og går til neste kvinne med en gang. Vi har tydeligvis den egenskapen at vi anaylserer og når jeg leser her, så virker det helt patetisk hvor hysteriske kvinner er.. Anonymous poster hash: e3da6...819
Gjest Trollkarlen Skrevet 23. juni 2015 #12 Skrevet 23. juni 2015 Alle menm skulle ønske de var kvinner,føler de misunner oss kvinner for vi har så mye fint tøy,sminke og sko ) jeg er så glad jeg slipper å være mann det måtte vært så gørr kjedelig,ser at flere og flere menn tar kjønnskifte for å bli kvinne,tror dette er noe de fleste menn egentlig ønskerAnonymous poster hash: 049bc...9d1 Her beskriver du nøyaktig hvorfor det er så mye bedre å være mann.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #13 Skrevet 24. juni 2015 Jeg er misunnelig på kvinner fordi dere kan bare sitte på ræva å la mannen gjøre all jobben. Ikke trenger dere udtannelse for å få menn. Ikke trenger dere å være friske. Ikke trenger dere å ha status. Alt dere behøver å gjøre er å være tilgjengelig, Anonymous poster hash: bc9fd...d14 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #14 Skrevet 24. juni 2015 Rent bortsett fra at dere har pussy power, misunner jeg kvinner svært lite må jeg innrømme. Dersom du hadde vært kvinne, hadde du brukt denne såkalte pussy power? Syns det sier noe om din karakter på generelt nivå. Anonymous poster hash: c085c...f17
OPIgirl Skrevet 24. juni 2015 #15 Skrevet 24. juni 2015 Jeg er misunnelig på kvinner fordi dere kan bare sitte på ræva å la mannen gjøre all jobben. Ikke trenger dere udtannelse for å få menn. Ikke trenger dere å være friske. Ikke trenger dere å ha status. Alt dere behøver å gjøre er å være tilgjengelig, Anonymous poster hash: bc9fd...d14 Du er ihvertfall helt på bærtur.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #16 Skrevet 24. juni 2015 Hmm, jeg har tenkt tanken, men da mindre ut ifra sminke, og mer ut ifra hvilket kjønn som har det beste utgangspunktet for å få være seg selv uten argusøyne fra omverdenen. Sannsynligvis begrunnet i forplantning, så er ikke mennesker sosialisert inn i unisex, og kvinner ønsker en del kvaliteter på generelt grunnlag, som er macho. Gutta er ikke like diskriminerende som kvinnene. Jeg tror det er lettere å være pen dame enn pen mann, men lettere å være stygg mann, enn stygg dame. Anonymous poster hash: 8f3d0...85f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå