Gå til innhold

overvektige

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest undrende????

er det noen av dere jenter som noen gang har funnet dere tiltrukket av en overvektig person? er det noen av dere son har hatt sex med en overvektig uten at dere er overvektig selv? hvis ikke? hvorfor tiltrekkes ikke jenter av overvektige? finnes det noen jenter som har en fetish for overvektige gutter, dvs at de tenner på det? jeg har hørt om gutter som tenner på det men ikke jenter.... noen som veit??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, men nei, har ikke vært tiltrukket av det jeg vil definere som en overvektig mann. I utgangspunktet er det menn med normalvekt som er "idealet" for meg, men det er ikke nødvendigvis dermed sagt at jeg aldri kunne blitt glad i, og forelsket i en med noen ekstra kilo kroppsfett, og dermed også tent på ham. Slik tror jeg nok flertallet tenker, kvinner som menn. Så finnes også de som blir frastøtt av alle "store" mennesker, og de som synes det er det mest sexy i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager' date=' men nei, har ikke vært tiltrukket av det jeg vil definere som en overvektig mann. I utgangspunktet er det menn med normalvekt som er "idealet" for meg, men det er ikke nødvendigvis dermed sagt at jeg aldri kunne blitt glad i, og forelsket i en med noen ekstra kilo kroppsfett, og dermed også tent på ham.[/quote']

Skriver under på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv ikke vært tiltrukket av menn som har vært direkte overvektige, men vet om flere par der hun er veldig slank mens han er veldig stor/overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager' date=' men nei, har ikke vært tiltrukket av det jeg vil definere som en overvektig mann. I utgangspunktet er det menn med normalvekt som er "idealet" for meg, men det er ikke nødvendigvis dermed sagt at jeg aldri kunne blitt glad i, og forelsket i en med noen ekstra kilo kroppsfett, og dermed også tent på ham. Slik tror jeg nok flertallet tenker, kvinner som menn. Så finnes også de som blir frastøtt av alle "store" mennesker, og de som synes det er det mest sexy i verden.[/quote']

Bra sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kontaktannonsene på TV3, som jeg leser når jeg kjeder meg i blant, er det ofte menn som søker etter overvektige og gjerne korte menn. Dette har jeg undret meg litt over. Så det er tydeligvis et marked for overvektige menn blant homser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mann med en stor kropp som en bamse kan da være en herlig mann. Bare han har lekre øyne.... :wink:

Han jeg vil være tiltrukket av har neppe bleikfeit ølvom og masse colabokser og potetgullposer rundt pcen, men at man er litt overvektig tilsier ikke nødvendigvis at det er slik.

jeg er ikke så tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen av dere jenter som noen gang har funnet dere tiltrukket av en overvektig person? er det noen av dere son har hatt sex med en overvektig uten at dere er overvektig selv? hvis ikke? hvorfor tiltrekkes ikke jenter av overvektige? finnes det noen jenter som har en fetish for overvektige gutter' date=' dvs at de tenner på det? jeg har hørt om gutter som tenner på det men ikke jenter.... noen som veit??[/quote']

Jeg har hatt det ja, og det var ikke fordi jeg tente på overvektigheten, men fordi han var min daværende mann som gikk fra normalvektig til overvektig.

Jeg har ingen fetish for overvektige menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke akkurat hørt om kvinner som med overvektsfetisj, men det er nok av kvinner som tenner på personlighet, og dermed kroppen som følger med personligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radmagre menn er ikke pent, men direkte overvektig og i en viss størrelse er ikke noe bedre....

Jeg liker at en mann har rultemage, men den skal være innenfor buksa, hvis du skjønner. Jeg kunne aldri falt for en mann som var enorm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radmagre menn er ikke pent, men direkte overvektig og i en viss størrelse er ikke noe bedre....

Jeg liker at en mann har rultemage, men den skal være innenfor buksa, hvis du skjønner. Jeg kunne aldri falt for en mann som var enorm.....

Enig. kan gjerne ha en man som er kraftig , menn ikke overvektig. tenner vel først og fremst på personligheten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har en overvektig mann som jeg elsker høyere enn høyest. Men ikke fordi han er overvektig. Men rett og slett fordi han er den han er. Kan ikke si at jeg tenner på overvekten hans. Faktisk så tenker jeg ikke på den. Er ikke den som er det viktige. Han har en vakker personlighet, er snill, øm, kjerlig, glimt i øyet og en måte å være på som bergtar meg. Og ja, han tilfredsstiller meg sexuellt også...på alle måter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen år siden var jeg forelsket i en overvektig mann. Ikke akkurat TVNorge-overvektig, men godt ovet gjennomsnittet. Det ble aldri noe mer enn forelskelsen ettersom jeg da var sammen med bestekompisen hans... Men jeg har ikke noe fetish for feite menn. Nå er jeg gift med en radmager mann som ikke har sjans til å legge på seg. Jeg forelsker meg i mennesket, ikke vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen av dere jenter som noen gang har funnet dere tiltrukket av en overvektig person? er det noen av dere son har hatt sex med en overvektig uten at dere er overvektig selv? hvis ikke? hvorfor tiltrekkes ikke jenter av overvektige? finnes det noen jenter som har en fetish for overvektige gutter' date=' dvs at de tenner på det? jeg har hørt om gutter som tenner på det men ikke jenter.... noen som veit??[/quote']

Jenter kan føle seg tiltrukket av en mann som ikke er fysisk attraktiv. Det finnes halvgamle, halvfeite, skallete menn som drar fantastisk attraktive damer som fluepapir.

Hvordan? Måten de holder seg selv, personlighet, holdninger osv. Mennesket har utviklet hjernen som et seksuelt ornament, på samme måte som sommerfulger farger. Derfor er humor, intelligens, kunst osv tiltrekkende.

Jeg har sett menn som er direkte stygge dra meg seg jenter som kunne vært fotomodeller hjem fra utesteder.

Jenter legger ikke like stor vekt på utseende til menn, som gutter legger på utseende til jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Jeg skjønner meg ikke på folk den dag i dag!!

hva er det med overvektige folk??

hva er det som er så ille med dem??

man forelsker seg ikke i utseende da vell!!

trodde det var det indre som telte jeg!!

men det beviser jo bare hva slags folk det er her. samme om han er tynn, tjukk, svart, hvit eller lilla da.

bare han/hun har et hjerte av gull!

bare den personen elsker deg, bryr seg om deg. liker deg for den du er!!

er snill og god mot deg.

ærlig og trofast.

folk i dag er for opptatt av utseende.

det er jo ikke det som teller da!! :cry:

jeg liker begge parter, så lenge han har det godt med seg selv.

store bamser kan være like gode som bippe stankelbein..

er det ingen som er enig i DET??????????????????? :o

alle er for opptatt av utseende i dag, og det syntes jeg er trist, for di som er overvektige, skal ikke dem få finne seg en jente/gutt som er tynn eller ikke.??

jeg blir irritert over slikt. dem har vell krav på og ha det like godt som oss, selv om dem er for overvektige, eller overvektige.

det er ikke utseende som teller, det er det indre.. men mennesker i dag år 2004, skjønner ikke det.

og det er jævlig synd mener nå jeg..... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Men rett og slett fordi han er den han er.

Det du skrev der er utrolig viktig. Man kan ha alle mulige skavanker, men så lenge man har en type personlighet som er tiltrekkende på jenter, så ordner det seg. En slik type personlighet kan en tilegne seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen av dere jenter som noen gang har funnet dere tiltrukket av en overvektig person?

Hvis fedme er det eneste du har å tilby, vil du nok slite. Men har du noe annet å gi enn det (sjarm, humor, personlighet etc) blir situasjonen plutselig mye lysere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Jeg skjønner meg ikke på folk den dag i dag!!

hva er det med overvektige folk??

hva er det som er så ille med dem??

man forelsker seg ikke i utseende da vell!!

trodde det var det indre som telte jeg!!

men det beviser jo bare hva slags folk det er her. samme om han er tynn, tjukk, svart, hvit eller lilla da.

bare han/hun har et hjerte av gull!

bare den personen elsker deg, bryr seg om deg. liker deg for den du er!!

er snill og god mot deg.

ærlig og trofast.

folk i dag er for opptatt av utseende.

det er jo ikke det som teller da!! :cry:

jeg liker begge parter, så lenge han har det godt med seg selv.

store bamser kan være like gode som bippe stankelbein..

er det ingen som er enig i DET??????????????????? :o

alle er for opptatt av utseende i dag, og det syntes jeg er trist, for di som er overvektige, skal ikke dem få finne seg en jente/gutt som er tynn eller ikke.??

jeg blir irritert over slikt. dem har vell krav på og ha det like godt som oss, selv om dem er for overvektige, eller overvektige.

det er ikke utseende som teller, det er det indre.. men mennesker i dag år 2004, skjønner ikke det.

og det er jævlig synd mener nå jeg..... :evil:

Nå var vel problemstillingen om man i utgangspunktet tente på overvektige menn, det vil si utseendet deres, og ikke hvorvidt man kunne bli forelsket i en med et slikt utseende. Det er vel et faktum at alle har et utseende de foretrekker foran andre, uten at det sier så mye om hvem man forelsker seg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...