Gå til innhold

Samboerens X får viljen sin hele tiden..!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ouch, var det et ømt punkt?

Yes, bare skyld på at det var eksen sitt forslag ;)

Hilsen en annen som har fått med seg at alle med ste i navnet er mindre verdt i dine øyne

Anonymous poster hash: 44dd3...c0d

Hva?😳

Vel vel, kan ikke bli forstått av alle eller være venner med alle 😊

Anonymous poster hash: 71d63...0b1

AnonymBruker
Skrevet

Ouch, var det et ømt punkt?

Yes, bare skyld på at det var eksen sitt forslag ;)

Hilsen en annen som har fått med seg at alle med ste i navnet er mindre verdt i dine øyne

Anonymous poster hash: 44dd3...c0d

Ouch, bitter steperson?

Bare skyld på vanskelige mødre ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Det du egentlig mener er at det kun er barnas mor og far som kan leve med dem... Er ikke det en litt snever tanke da? Jeg mener... det er jo andre mennesker i denne verden enn bare far og mor, og det er vel ikke dermed sagt at disse er dårligere mennesker eller????? Jeg tror tvert imot at nye konstellasjoner kan fungere bra og være en berikelse for barna - vel og merke dersom forholdet mellom voksen/barn fungerer bra. Da tror jeg også barna lærer seg å bli mer tolerante og inkluderende osv. Tror faktisk det er like ille at mor og far ikke bor sammen som at nye personer kommer til, hvis vi skal sette det helt på spissen. For det er jo ofte bruddet barna sliter med i etterkant.

Anonymous poster hash: 68c59...792

I mange tilfeller, som i vårt, er den beste løsningen å være naboer og sees ofte alle sammen. Barna er storfornøyde.

Vi er enige om at vi ønsker å ha det slik så lenge barna bor hjemme. Ingen andre flytter inn til meg eller til barnas far.

Så får bo du synes hva du vil om det. Hver og en får gjøre hva de mener er best for sine barn.

VI har funnet noe VI trives med.

JEG synes synd på alle barn som opplever at der flytter inn "en ny". Det er tross alt barnas kjære hjem man snakker om.

AnonymBruker
Skrevet

I mange tilfeller, som i vårt, er den beste løsningen å være naboer og sees ofte alle sammen. Barna er storfornøyde.

Vi er enige om at vi ønsker å ha det slik så lenge barna bor hjemme. Ingen andre flytter inn til meg eller til barnas far.

Så får bo du synes hva du vil om det. Hver og en får gjøre hva de mener er best for sine barn.

VI har funnet noe VI trives med.

JEG synes synd på alle barn som opplever at der flytter inn "en ny". Det er tross alt barnas kjære hjem man snakker om.

Har du dårlig samvittighet for noe? Virker litt sånn..... Men du er klar over at du kan komme til å få en kjempeoverraskelse den dagen eksen finner en kvinne han ikke kan leve uten?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du dårlig samvittighet for noe? Virker litt sånn..... Men du er klar over at du kan komme til å få en kjempeoverraskelse den dagen eksen finner en kvinne han ikke kan leve uten?

Tror ikke du skal bruke for mye energi på en teoretisk problemstilling i et nettforum der du ikke kjenner de du drøfter med.

Hvis min x blir stormforelsket så er det hyggelig for ham.

Hva med deg: har du det bra?

AnonymBruker
Skrevet

Tror dette er et meget kjent fenomen. Her ender det opp med at vi ikke har barna hvis vi ikke føyer oss, og det går kun utover barna og at vi ikke får ha dem; noe som ender opp med at vi må føye oss.

Det er til å bli kvalm av, og jeg har flere ganger kjent på om jeg orker dette. Det ender ofte i krangling med barnefar, noe ingen er tjent på.

Trenger ikke ta noen eksempler, men enten så føyer vi oss, eller så har vi ikke ungene.
Her tror han selv at han "kjemper" men i mine øyne virker det bare for "syns skyld" for min del, for hadde det vært meg, hadde det ikke vært så enkelt.

Hun har jo lært seg at hun kan herse rundt, noe hun også her utnytter til det fulle. Jeg har ikke funnet noe svar enda, så hvis du ts finner en løsning, oppdater oss gjerne :)

Anonymous poster hash: 988fd...7a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...