AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #21 Skrevet 25. juni 2015 Vi har det akkurat på sammen måte! Holder på å klikke selv.. Vi satt å ventet på at hun skulle bestemme seg angående ferie i sommer. det endte med at sydenturen vi skulle bestille gikk opp ti!!! tusen kroner.. Slik er det alltid.. Hun styrer alt! I tillegg så må far kjøre å hente ditt og datt når barna er hos oss.. mens hun bare sender en sms om hva hun skal ha når de er hos henne, så må han kjøre å levere det også..Anonymous poster hash: 98d44...9d7 Hvis moren "eier" de tingene som er hos far så må han jo levere tilbake. Utrolig kjipt med umodne og mindre smarte randoms.Anonymous poster hash: 71d63...0b1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #22 Skrevet 25. juni 2015 Barna våre leker med andre barn i høyeste grad. Hva får deg til å tro at barna ikke er sosiale fordi mor og far bor alene? Hva får deg til å tro at barna tror de er Centre of the universe når det ikke bor en kjæreste i boligen med henholdsvis mor og far? Hva får deg til å tro at våre barn får ALT? Hva får deg til å tro at voksentelasjoner betyr at en kjæreste må BO sammen med en? I en stor by er det mange ulike mennesker. Hallo. Noen hjemme?Anonymous poster hash: 71d63...0b1 Hvorfor aksepteres det da ikke å bo sammen med en ny?? (Noe som vil være en svært naturlig utvikling i et forhold.. Jeg lurer på om HAN vil dette like mye som deg? (Siden du snakker på hans vegne her...) Anonymous poster hash: 5cab7...3e7 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #23 Skrevet 25. juni 2015 Hvorfor aksepteres det da ikke å bo sammen med en ny?? (Noe som vil være en svært naturlig utvikling i et forhold.. Jeg lurer på om HAN vil dette like mye som deg? (Siden du snakker på hans vegne her...)Anonymous poster hash: 5cab7...3e7 Barnets far og jeg trives begge med å bo alene. Du burde forsøke det... Vi setter begge barna foran alt - når de er fornøyde så er vi fornøyde. Vi har ikke behov for å bo med en annen. Barna kommer først. Så lenge de bor hjemme hos oss så skal de få ha hjemmet sitt i fred. Punktum. Hilsen barnas far - og mor :-)Anonymous poster hash: 71d63...0b1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #24 Skrevet 25. juni 2015 Hvis moren "eier" de tingene som er hos far så må han jo levere tilbake. Utrolig kjipt med umodne og mindre smarte randoms.Anonymous poster hash: 71d63...0b1 Dette er snakk om kampdtakter, felles fotballsko og lignende.. Barna glemmer å pakke de(begge veier) og foreldre på hente og bringe.. Men her er det far som må både hente og bringe.. Hver uke.. Fordi mor er så feit og lat at hun kun vil sitte i sofaen å spise potetgull å tekste..Anonymous poster hash: 98d44...9d7
Britt Banditt Skrevet 25. juni 2015 #25 Skrevet 25. juni 2015 Dette er snakk om kampdtakter, felles fotballsko og lignende.. Barna glemmer å pakke de(begge veier) og foreldre på hente og bringe.. Men her er det far som må både hente og bringe.. Hver uke.. Fordi mor er så feit og lat at hun kun vil sitte i sofaen å spise potetgull å tekste..Anonymous poster hash: 98d44...9d7 Snakk om å være bitter på mor
Jade Skrevet 25. juni 2015 #26 Skrevet 25. juni 2015 (endret) Dette er snakk om kampdtakter, felles fotballsko og lignende.. Barna glemmer å pakke de(begge veier) og foreldre på hente og bringe.. Men her er det far som må både hente og bringe.. Hver uke.. Fordi mor er så feit og lat at hun kun vil sitte i sofaen å spise potetgull å tekste..Anonymous poster hash: 98d44...9d7 Hva har feit med saken å gjøre? Kommer hun ikke seg ut av døren pga at den er for smal??? :O I såfall er det jo logisk at far må hente og bringe Endret 25. juni 2015 av Jade
Gjest Snuppi Skrevet 25. juni 2015 #27 Skrevet 25. juni 2015 Barnets far og jeg trives begge med å bo alene. Du burde forsøke det... Vi setter begge barna foran alt - når de er fornøyde så er vi fornøyde. Vi har ikke behov for å bo med en annen. Barna kommer først. Så lenge de bor hjemme hos oss så skal de få ha hjemmet sitt i fred. Punktum. Hilsen barnas far - og mor :-)Anonymous poster hash: 71d63...0b1 Snodig at du tar deg friheten til å tale for eksen din sin mening, bare for å poengtere din egen sak. Hvorfor bor du ikke sammen med barnets far, da bare dere er gode nok for barna? Ting kan dessuten endre seg i fremtiden. Eksen din kan møte en annen kvinne og ønske å etablere seg på nytt. Hva gjør du da?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #28 Skrevet 25. juni 2015 Snodig at du tar deg friheten til å tale for eksen din sin mening, bare for å poengtere din egen sak. Hvorfor bor du ikke sammen med barnets far, da bare dere er gode nok for barna? Ting kan dessuten endre seg i fremtiden. Eksen din kan møte en annen kvinne og ønske å etablere seg på nytt. Hva gjør du da? Nei, det vil nok aldri skje....Han er jo heeelt enig med henne... Anonymous poster hash: 5cab7...3e7
Gjest Snuppi Skrevet 25. juni 2015 #29 Skrevet 25. juni 2015 Nei, det vil nok aldri skje....Han er jo heeelt enig med henne... Anonymous poster hash: 5cab7...3e7 Noe sier meg at han ikke er enig
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #30 Skrevet 25. juni 2015 Hei, dine påstander stemmer ikke. Visst har vi delt bosted/50-50 men barnas far og jeg har hele veien hatt samme policy: det er kun vi to som oppdrar barna og er de viktige personene i barnas liv (visst er skolen viktig, besteforeldre, annen familie osv.); men vi to er hovedpersonene for barna våre. Vi er stolte av å ha denne enigheten. Vi har avtale på å forbli i nabolag og en kjæreste må bo i sin egen bolig. Dette gjelder ham og meg. Vi vil begge at barna har oss og våre boliger for seg selv. Vi er heldige som er enige i disse spørsmålene: barna går foran ALLE andre for oss begge:-) Derfor synes jeg synd på alle de barna som IKKE får ha sine foreldre alene i fred og som får hjemmene sine "invadert" av en utenfra...Anonymous poster hash: 71d63...0b1 Tror de fleste har fått med seg dette, du nevner det jo i alle tråder der stebarn er involvert.Anonymous poster hash: ea161...b81 1
Gjest Bond Skrevet 25. juni 2015 #31 Skrevet 25. juni 2015 Tården ryddet for spekulasjoner og persondebat Bond, forumansvarlig
Lexandra Skrevet 25. juni 2015 #32 Skrevet 25. juni 2015 Hvis moren "eier" de tingene som er hos far så må han jo levere tilbake. Utrolig kjipt med umodne og mindre smarte randoms.Anonymous poster hash: 71d63...0b1 På samme måte som at mor burde kjøre og levere det hun glemmer å sende med barna.. Her ser det ut til bare å gå en vei..
Lexandra Skrevet 25. juni 2015 #33 Skrevet 25. juni 2015 Barnets far og jeg trives begge med å bo alene. Du burde forsøke det... Vi setter begge barna foran alt - når de er fornøyde så er vi fornøyde. Vi har ikke behov for å bo med en annen. Barna kommer først. Så lenge de bor hjemme hos oss så skal de få ha hjemmet sitt i fred. Punktum. Hilsen barnas far - og mor :-)Anonymous poster hash: 71d63...0b1 Å ha barn fra før gir ingen rett til å være en dårlig kjæreste.. Takler man ikke å kombinere barn og kjæreste så må man selvfølgelig prioritere barna og la være å finne ny partner eller en deltidskjæreste som er komfortabel med dette.. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #34 Skrevet 25. juni 2015 Snodig at du tar deg friheten til å tale for eksen din sin mening, bare for å poengtere din egen sak. Hvorfor bor du ikke sammen med barnets far, da bare dere er gode nok for barna? Ting kan dessuten endre seg i fremtiden. Eksen din kan møte en annen kvinne og ønske å etablere seg på nytt. Hva gjør du da? Det er ikke snodig å uttale seg på vegne av begge når vi har snakket om dette og er enige fra minutt en. Det kan absolutt skje at en av oss eller begge deiser over en ny kjæreste. Vi er enige på forhånd og nå om at personen flytter ikke inn i barnas hjem. Anstendige mennesker respekterer en avtale om sine barn. Der har vi tillit. Vi bor ikke sammen fordi vi er ikke kjærester.Anonymous poster hash: 71d63...0b1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #35 Skrevet 25. juni 2015 På samme måte som at mor burde kjøre og levere det hun glemmer å sende med barna.. Her ser det ut til bare å gå en vei.. Ja, det må moren gjøre - begge veier må det gå!Anonymous poster hash: 71d63...0b1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #36 Skrevet 25. juni 2015 Tror de fleste har fått med seg dette, du nevner det jo i alle tråder der stebarn er involvert.Anonymous poster hash: ea161...b81 Akkurat som du nevner i alle debatter at "steperson er topp og mor irriterer".Anonymous poster hash: 71d63...0b1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #37 Skrevet 25. juni 2015 Nei, det vil nok aldri skje....Han er jo heeelt enig med henne... Anonymous poster hash: 5cab7...3e7 Jo, det kan skje. Det var faktiskhan som foreslo altså lenge barna bor hjemme så flytter ingen andre inn. Hos oss er det naturlig å sette barna først. Synd at du ikke helt er der da...😳Anonymous poster hash: 71d63...0b1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #38 Skrevet 25. juni 2015 Akkurat som du nevner i alle debatter at "steperson er topp og mor irriterer".Anonymous poster hash: 71d63...0b1 Ouch, var det et ømt punkt? Yes, bare skyld på at det var eksen sitt forslag Hilsen en annen som har fått med seg at alle med ste i navnet er mindre verdt i dine øyneAnonymous poster hash: 44dd3...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #39 Skrevet 25. juni 2015 Visst har vi delt bosted/50-50 men barnas far og jeg har hele veien hatt samme policy: det er kun vi to som oppdrar barna og er de viktige personene i barnas liv (visst er skolen viktig, besteforeldre, annen familie osv.); men vi to er hovedpersonene for barna våre. Vi er stolte av å ha denne enigheten. Vi har avtale på å forbli i nabolag og en kjæreste må bo i sin egen bolig. Dette gjelder ham og meg. Vi vil begge at barna har oss og våre boliger for seg selv. Vi er heldige som er enige i disse spørsmålene: barna går foran ALLE andre for oss begge:-) Derfor synes jeg synd på alle de barna som IKKE får ha sine foreldre alene i fred og som får hjemmene sine "invadert" av en utenfra...Anonymous poster hash: 71d63...0b1 Det du egentlig mener er at det kun er barnas mor og far som kan leve med dem... Er ikke det en litt snever tanke da? Jeg mener... det er jo andre mennesker i denne verden enn bare far og mor, og det er vel ikke dermed sagt at disse er dårligere mennesker eller????? Jeg tror tvert imot at nye konstellasjoner kan fungere bra og være en berikelse for barna - vel og merke dersom forholdet mellom voksen/barn fungerer bra. Da tror jeg også barna lærer seg å bli mer tolerante og inkluderende osv. Tror faktisk det er like ille at mor og far ikke bor sammen som at nye personer kommer til, hvis vi skal sette det helt på spissen. For det er jo ofte bruddet barna sliter med i etterkant. Anonymous poster hash: 68c59...792
Gjest Snuppi Skrevet 25. juni 2015 #40 Skrevet 25. juni 2015 Det er ikke snodig å uttale seg på vegne av begge når vi har snakket om dette og er enige fra minutt en. Det kan absolutt skje at en av oss eller begge deiser over en ny kjæreste. Vi er enige på forhånd og nå om at personen flytter ikke inn i barnas hjem. Anstendige mennesker respekterer en avtale om sine barn. Der har vi tillit. Vi bor ikke sammen fordi vi er ikke kjærester.Anonymous poster hash: 71d63...0b1 Endringer kan forekomme - Livet heter det. At du er livredd for å miste kontrollen på bade mann og barn er innlysende. Snakk for deg selv når du uttaler deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå