Saltsild Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Jeg fikk utført en baylage for rundt en uke siden. Fargen nederst har blitt helt perfekt mens lengre oppover er den noe oransjelignende. Det ser i hvert fall sånn ut for meg. Fargen så helt perfekt ut hos frisøren i det lyset men så kom jeg hjem og fargen har noe oransje i seg. Kan jeg gå tilbake og spørre om hjelp til å få vekk oransjefargen i håret? Utførelsen er gjort helt perfekt men den oransjefargen irriterer vettet av meg! Er det eventuelt noe jeg kan gjøre selv for å få det vekk?
laperla Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Jeg fikk utført en baylage for rundt en uke siden. Fargen nederst har blitt helt perfekt mens lengre oppover er den noe oransjelignende. Det ser i hvert fall sånn ut for meg. Fargen så helt perfekt ut hos frisøren i det lyset men så kom jeg hjem og fargen har noe oransje i seg. Kan jeg gå tilbake og spørre om hjelp til å få vekk oransjefargen i håret? Utførelsen er gjort helt perfekt men den oransjefargen irriterer vettet av meg! Er det eventuelt noe jeg kan gjøre selv for å få det vekk? Uff, kjenner meg igjen. Sitter igjen med den samme følelsen. Men jeg har vært å pøst på med lilla og blå fargeblandinger to ganger hos frisøren. I tillegg bruker jeg blå og lilla shampoo/balsam hjemme. Har til min store fortvivelse plutselig oppdaget litt "ettervekst" også, siden det er et par uker siden jeg var frisøren Det ble ikke helt slik jeg så for meg ... Ville helst slippe å styre så mye med håret, men spørs om det er så "lett". Beklager at jeg ikke hadde noe fornuftig å komme med TS.
Saltsild Skrevet 23. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2015 Uff, kjenner meg igjen. Sitter igjen med den samme følelsen. Men jeg har vært å pøst på med lilla og blå fargeblandinger to ganger hos frisøren. I tillegg bruker jeg blå og lilla shampoo/balsam hjemme. Har til min store fortvivelse plutselig oppdaget litt "ettervekst" også, siden det er et par uker siden jeg var frisøren Det ble ikke helt slik jeg så for meg ... Ville helst slippe å styre så mye med håret, men spørs om det er så "lett". Beklager at jeg ikke hadde noe fornuftig å komme med TS. Ja, jeg sitter litt med samme følelse nå. Utrolig kjedelig, og jeg gir litt opp egentlig. Håret er fint, men det er oransje! Jeg vil ikke ha det oransje men blondt. Jeg skal gå innom å klage i morgen, så får jeg se hva som skjer.. Hvor mye betaler du for lilla og blå fargebehandling?
Florence Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Gå og snakk med de. Var håret ditt mørkt før? Det kan være du må tilbake et par ganger for å få riktig farge, men det burde frisøren sagt første gangen du var der.
Saltsild Skrevet 23. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2015 (endret) Gå og snakk med de. Var håret ditt mørkt før? Det kan være du må tilbake et par ganger for å få riktig farge, men det burde frisøren sagt første gangen du var der. Nei, det var ikke særlig mørkt. Jeg har vel en blanding av 6/7 naturlig i håret og det var det som var der når hun farget. Hun sa ingenting om at det måtte farges flere ganger, og håret har blitt lyst (veldig lyst faktisk) nederst, men det er litt oppover i håret har det fått et oransjeskjær som ikke er spesielt pent. Hun tok i et skyll (tror jeg hun kalte det) som gjorde det kaldere, men det er mulig at hun ikke tok det høyt nok opp slik at noe av håret er veldig kaldt og blondt mens noe er blitt oransje? Jeg skal innom i morgen og høre. Æsj, det blir ubehagelig. Har aldri noen gang klaget på noe hos frisøren før. Endret 23. juni 2015 av Saltsild
Florence Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Bare gå og snakk med de. De oppfordrer jo folk til å komme tilbake hvis det er noe de er misfornøyd med. Du så det jo ikke i salongen, så da kan det hende hun ikke gjorde det heller. Det går så bra så
laperla Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Ja, jeg sitter litt med samme følelse nå. Utrolig kjedelig, og jeg gir litt opp egentlig. Håret er fint, men det er oransje! Jeg vil ikke ha det oransje men blondt. Jeg skal gå innom å klage i morgen, så får jeg se hva som skjer.. Hvor mye betaler du for lilla og blå fargebehandling? Jeg betalte ikke for disse fargebehandlingene for å korrigere bort det røde/orange. Det har blitt mye bedre, men hadde håpet det skulle blitt mer askefarget. Skal tilbake og forhøre meg.
Saltsild Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2015 Takk for svar! Jeg fikk ut alt det oransje hos frisøren i dag. Helt gratis. Nå er jeg lettet! Håret ser tusen ganger finere ut 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå