AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Tittelen sier seg selv. Jeg lurer vel på generelle ting, som det er litt enighet om at flere tenner på? (altså ikke fetisjer.) Jeg har lyst til å gjøre en kar svært tent med et langt vors der han bare trygler om sex. Framgangsmåten min til nå ville vært stryking, kyssing på halsen, kanskje litt biting i øreflippen mens man puster, for deretter å begynne med klåing og runking.. Så eventuelt kysse meg nedover kroppen hans for å suge han uten at han får komme helt - altså teasing.. Men har dere tips utover dette? Bør man kle av seg foran han, la han kle av meg? Ja, alt mottas med stor takk. Anonymous poster hash: bdf44...9e5 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Tittelen sier seg selv. Jeg lurer vel på generelle ting, som det er litt enighet om at flere tenner på? (altså ikke fetisjer.) Jeg har lyst til å gjøre en kar svært tent med et langt vors der han bare trygler om sex. Framgangsmåten min til nå ville vært stryking, kyssing på halsen, kanskje litt biting i øreflippen mens man puster, for deretter å begynne med klåing og runking.. Så eventuelt kysse meg nedover kroppen hans for å suge han uten at han får komme helt - altså teasing.. Men har dere tips utover dette? Bør man kle av seg foran han, la han kle av meg? Ja, alt mottas med stor takk. Anonymous poster hash: bdf44...9e5 Jeg trodde at for å få tent på noe, så må man lage et stort bål. I dag er det jo sangthansaften, så da er det vel en god anledning å fyre til kråka?😅Anonymous poster hash: 972d8...d91
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Min erfaring er at menn trygler om sex bare de får se litt pupp, ta deg litt på rompa og kline litt. Anonymous poster hash: 1cf81...2de 3
HandymanOslo Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Utfordringen her blir å klare å holde igjen! Som "anonym" også sier, så er det neppe mye som skal til for å tenne ham. Derfor: Inviter han med på kafe/bar/restaurant. Sexy sommerkjole/antrekk, uten at det blir vulgært. Tenk at dette var en av deres første dates. Pirre ham. Hviske noen små kommentarer i øret hans. Flørte. Forføre ham. Kysse ham. Litt diskret berøring. En tekstmelding med noen ekstra fristelser du ikke tør si rett ut. Om det er vanskelig å dra ut, så lag mat/drink hjemme - og insiter på at det ikke er lov til å gå fra bordet før dere er ferdige ... Alternativ, spør om du får lov å binde ham til sengen ... så er det bare å finne frem blindfold, isbiter, fjær, massasjeolje og krem ... Lykke til :-)
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Min erfaring er at menn trygler om sex bare de får se litt pupp, ta deg litt på rompa og kline litt. Anonymous poster hash: 1cf81...2de Men er dette "optimalt" nok for en mann? Hva annet kan en jente gjøre for å tenne mannen, både oppførsel i hverdagen litt småuskyldig, og når man er hjemme hos hverandre., noen menn eller selvsikre kvinner som vil svare? Anonymous poster hash: 7b5b5...f6b
Stocking lover Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Tittelen sier seg selv. Jeg lurer vel på generelle ting, som det er litt enighet om at flere tenner på? (altså ikke fetisjer.) Jeg har lyst til å gjøre en kar svært tent med et langt vors der han bare trygler om sex. Framgangsmåten min til nå ville vært stryking, kyssing på halsen, kanskje litt biting i øreflippen mens man puster, for deretter å begynne med klåing og runking.. Så eventuelt kysse meg nedover kroppen hans for å suge han uten at han får komme helt - altså teasing.. Men har dere tips utover dette? Bør man kle av seg foran han, la han kle av meg? Ja, alt mottas med stor takk. Anonymous poster hash: bdf44...9e5 Jeg synes det høres som du har et flott opplegg! Personlig setter jeg ekstra stor pris på strømper (fetisj, ja) og samtidig bli kost/slikket på undersiden av ballene! Men da tar det nok ikke lang tid før det spruter!!
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Jeg tenner skikkelig på tanken om å treffe et par og at de dominerer meg, de bestemmer over meg. Jeg blir horegutten deres og jeg gjør alt jeg blir bedt om. Dette innebærer at jeg blir "tatt" litt hardt av dem begge to, jeg får litt ris på rumpa mi av både mannen og dama, og jeg må tilfredsstille dem begge to. Jeg må selvsagt suge mannen også. Anonymous poster hash: 1a1ef...52d
Gjest HarryDotter Skrevet 24. juni 2015 #8 Skrevet 24. juni 2015 Tenner på at hun er våt! Herreguuuuuuud å god den følsen er å se/merke at hun er klissvåt...og at det da forhåpentlig er min skyld Også er det veldig tennende å få kle av henne også...alle plaggene hennes. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #9 Skrevet 25. juni 2015 å sitte på magen hennes og runke. Anonymous poster hash: 15a5e...aeb
Swingfling Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 Tenner på kvinnens nytelse. Opplevelsen av å føle orgasme himmelen som hun gir seg til helt og holdent. Tenner og på smaken av kvinnens safter, spesielt når musa er en frodig fersken som verker slik at hun vrir underlivet sitt og hungrer etter mer orgasme.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #11 Skrevet 9. august 2015 At hun er klissvåt. Anonymous poster hash: 831ba...96e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #12 Skrevet 10. august 2015 Tittelen sier seg selv. Jeg lurer vel på generelle ting, som det er litt enighet om at flere tenner på? (altså ikke fetisjer.) Jeg har lyst til å gjøre en kar svært tent med et langt vors der han bare trygler om sex. Framgangsmåten min til nå ville vært stryking, kyssing på halsen, kanskje litt biting i øreflippen mens man puster, for deretter å begynne med klåing og runking.. Så eventuelt kysse meg nedover kroppen hans for å suge han uten at han får komme helt - altså teasing.. Men har dere tips utover dette? Bør man kle av seg foran han, la han kle av meg? Ja, alt mottas med stor takk. Anonymous poster hash: bdf44...9e5 Du kan alltids ha på deg korsett/sexy undertøy mens du gjør alt dette du har skrevet over. Dvs neste gang du er alene(si han skal på butikken å kjøpe noe for deg ) slår du til med å bruke de 10 minuttene på å kle om til noe sexy (eller bare kle av deg det er like hot!) så når han kommer inn tar du i han å drar han mot soverommet/sofaen eller bare begynner der han står Spontant for hans del og det er gull verdt Anonymous poster hash: 1b138...dc4 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #13 Skrevet 10. august 2015 Du må huske på å spørre om tillatelse for hver ting du gjør. For ellers er det voldtekt har feministene sagt.Anonymous poster hash: a37de...0e0
Gorgonzola Skrevet 10. august 2015 #15 Skrevet 10. august 2015 Forslag: Gi ham penn og papir og be ham, i fortrolighet, skrive ned handlinger og ting som han tenner på - big time. Så etterkommer du et eller flere av punktene. Drit i oss, vi har ikke peiling på han, eller deg, uansett. Gudd løkk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå