Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker noenav deres produkter for ansiktet, er dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt om merket!

Har de noen nettside???

Skrevet

Trodde det var ganske kjent, er ganske dyrt så da tenkte jeg at det var kjent

www.darphin.fr

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har bare hørt om det, siden det ikke selges her i nord. Produktene får i hvertfall tildels gode anmeldelser på makeupalley. Jeg kunne tenkt meg å prøve Hydraskin Rich.

Skrevet

Har fått prøver flere ganger hos hudpleier og har likt det jeg har prøvd. Prisen er vel grunnen til at jeg ikke har kjøpt enda.

Serien Intral (?) for sensitiv hud virker veldig bra, i hvert fall. Og noe som heter Regulating cream, for fet/uren hud.

Ellers er Guinot et veldig bra merke som fås hos hudpleier, og er litt rimeligere enn Darphin.

Gjest hudpleier
Skrevet

Hei!

Jeg er en veldig fan av Darphin, synes det er en helt fantastisk serie. har en god del kjennskap til dette merket og i forhold til de fleste andre hudpleiemerker utmerker Darphin seg.Det er rart at navnet er ganske ukjent for de fleste, men prøv det så vil dere skjønne hva jeg mener. Høy pris på hudpleieprodukter er som regel positivt og gir mer garanti for kvaliteten på innholdet.. Jeg synes Darphin er et av de beste hudpleie produktene på markedet og kan tilpasses enhver hud. Gå til en hudpleier å få henne til å gi deg en anbefaling og jeg kan garantere at du vil ble fornøyd!!

Skrevet

Bruker en rensemaske, og er veldig fornøyd! Troor den heter Purifying aromatic clay mask. Lukter deilig, og huden er myk og glatt etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...