AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Jeg har litt lyst til å kjøpe meg noen skjorter i pastellfarger til basisgarderoben. Men så tenker jeg som så at det hadde vært praktisk å investere i noen som jeg og kan bruke om vinteren. Blir det helt feil med pastellfarger på vinteren? Går vanligvis i mørkere farger da. Bruker blått, rosa/lilla, svart/hvitt og mest av farger både vinter og sommer bare i lysere eller mørkere versjoner avhengig av årstid. Anonymous poster hash: d64b1...1ea
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Jeg tenker at det ikke er så nøye hva slags farger blir brukt når, men at du kler deg etter hva du liker og finner komfortabelt. Synes ikke at det er rart med pastellfarger om vinteren, så lenge klærne passer til den tiden du er i. Synes det ser mer feil ut om noen hadde gått i miniskjørt(uten noe strømpebukse)og en topp der du ser bar mage i løpet av vinteren enn om det er i pastellfarge.
metempsychosis Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Selv liker jeg det å skifte ut fargene alt etter årstiden, heller det en å skifte ut garderoben i forhold til det som er trendy! Gå for farger som passer deg, og da skal det være mulige å bruke plaggene uansett årstid (det er ingen lov som forbyr rødbrune farger om sommeren eller pasteller om vinteren )
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Går mye i jordfarger uansett årstid, men har jo litt av andre farger og, og det brukes også høst/vinter. Denne vinteren var det jo in med pastell i skjerf og kåper etc. Anonymous poster hash: b7c65...f8d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Nei, ikke noe særlig. Jeg er mer opptatt av at jeg selv passer fargen, enn at fargene jeg går med passer årstiden. Jeg er ganske lys i huden og kler gjerne farger i litt mørkere nyanser. Jeg kler særlig blodrødt, burgunderrødt og mørkegrønn, men også andre nyanser av grønn slik som olivengrønt. Jeg kler ikke typisk sterke sommerfarger. Jeg kler meg uansett mye i skjørt og kjoler, så jeg tror ikke dette er noe andre tenker noe særlig over. Anonymous poster hash: bcf43...33d 1
Gjest Rose11 Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Går med friske farger nå på sommeren. Liker å bruke blonder og klær med blomstertrykk. Ikke hele tiden så klart. På vinteren bryr jeg meg ikke så mye. Svart eller mørkeblå bruker jeg aldri på sommeren. Synes det blir kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Nei, jeg går med hvilke farger jeg nå måtte ønske, helt uavhengig av årstid. Anonymous poster hash: eeb8e...d27
Gjest Gjesp Skrevet 24. juni 2015 #8 Skrevet 24. juni 2015 Jeg synes svart er fint - året rundt og den fargen er minst like fin om sommeren som vinterstid. I år har det forresten ikke vært noen sommer her hvor jeg bor. De eneste plaggene jeg aldri bruker vinterstid er mine hvite bukser og skjørt - ellers kan alt brukes året rundt. Da ser jeg selvsagt bort fra bikini og typiske vinterjakker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå