Gå til innhold

Clarisonic - Hvilken modell er best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blandingshud med fet t-sone og godt synlige porer på nesen.Ellers er huden normal,men jeg får urenheter innimellom.

Jeg vurderer å kjøpe en Clarisonic men hva er egentlig forskjellen på Aria og Mia2? Og er den ene bedre enn den andre,for blandingshud som min?

Eller er det like greit å investere i Plus Face&Body utgaven?

Håper noen kan komme med råd :blomst:

Anonymous poster hash: 3879c...502
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min mia2. Jeg har dessverre ikke sånn veldig mye info om dette, men jeg mener mia er lettere. Hvis du er kicks medlem så har du muligens fått en rabattkode med 20% på. Den kan du bruke nå. Sparer endel penger.

Jeg vurderte face and body, men fant ut at Mia er like god. Jeg har fuktfattig hud med endel urenheter. Nå hjalp deg sikkert veldig lite.. :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på!

Anonymous poster hash: b136e...b28
AnonymBruker
Skrevet

Da er google din venn. Det er haugevis med blogginnlegg hvor de setter disse opp mot hverandre. Eller på youtube.

Kan også søke her inne, er skrevet mye om dette her inne.

Anonymous poster hash: 74fb1...a09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min mia2. Jeg har dessverre ikke sånn veldig mye info om dette, men jeg mener mia er lettere. Hvis du er kicks medlem så har du muligens fått en rabattkode med 20% på. Den kan du bruke nå. Sparer endel penger.

Jeg vurderte face and body, men fant ut at Mia er like god. Jeg har fuktfattig hud med endel urenheter. Nå hjalp deg sikkert veldig lite.. :P

Takk for tips :) Jeg meldte meg inn hos Kicks forrige uke,så planen var å kjøpe en Clarisonic der:)

AnonymBruker
Skrevet

Da er google din venn. Det er haugevis med blogginnlegg hvor de setter disse opp mot hverandre. Eller på youtube.

Kan også søke her inne, er skrevet mye om dette her inne.

Takk:) Jeg har lest endel på nett men blir ikke helt klok på dette.En kjent hudpleier skrev i bloggen sin at hun hadde sett uheldige endringer i huden hos klienter som brukte Clarisonic,bl.annet mer kviser og større porer..Hmmm....Men de fleste har vel gode erfaringer etter det jeg har lest.

AnonymBruker
Skrevet

Takk:) Jeg har lest endel på nett men blir ikke helt klok på dette.En kjent hudpleier skrev i bloggen sin at hun hadde sett uheldige endringer i huden hos klienter som brukte Clarisonic,bl.annet mer kviser og større porer..Hmmm....Men de fleste har vel gode erfaringer etter det jeg har lest. Anonymous poster hash: 3879c...502

Altså, det kan jeg ikke si noe om da jeg ikke er hudpleier og ikke har kunder å se dette på :-p

Men jeg har mia2 og veldig fornøyd med min. Jeg føler meg ikke rein om jeg ikke får brukt den. Eneste er at jeg skulle ønske den hadde mer enn to hastigheter. Jeg tror Aria har det(?).

Men jeg følte ihvertfall jeg fikk masse god informasjon når jeg så på youtube :-)

AnonymBruker
Skrevet

Altså, det kan jeg ikke si noe om da jeg ikke er hudpleier og ikke har kunder å se dette på :-p

Men jeg har mia2 og veldig fornøyd med min. Jeg føler meg ikke rein om jeg ikke får brukt den. Eneste er at jeg skulle ønske den hadde mer enn to hastigheter. Jeg tror Aria har det(?).

Men jeg følte ihvertfall jeg fikk masse god informasjon når jeg så på youtube :-)

Aria har 2 hastigheter ja,og den rengjør visstnok litt hardere enn Mia2,noe som skal være bra hvis man har tendenser til uren hud.Men huden min er litt sensitiv også,selv om den blir uren noen ganger.Lurer derfor på om Mia2 kanskje er bra nok.Hvor ofte skifter du børste?

AnonymBruker
Skrevet

Aria har 2 hastigheter ja,og den rengjør visstnok litt hardere enn Mia2,noe som skal være bra hvis man har tendenser til uren hud.Men huden min er litt sensitiv også,selv om den blir uren noen ganger.Lurer derfor på om Mia2 kanskje er bra nok.Hvor ofte skifter du børste?

To hastigheter er ikke nødvendigvis lurt. Mange som får ødelagt og rød hud fordi de bruker den for hardt og for lenge. Bare litt å tenke på.

Anonymous poster hash: 6d775...f48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

To hastigheter er ikke nødvendigvis lurt. Mange som får ødelagt og rød hud fordi de bruker den for hardt og for lenge. Bare litt å tenke på.

Anonymous poster hash: 6d775...f48

Ja,det var det hudpleieren i bloggen jeg fant også skrev.Jeg tror det holder å bruke den 1 gang per dag for min del (om kvelden).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...