diddi Skrevet 4. september 2004 #1 Del Skrevet 4. september 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/09/04/407412.html Jeg griner og griner. :cry: Må være det verste valget man kan ta. Enda godt at det endte "godt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 4. september 2004 #2 Del Skrevet 4. september 2004 Forferdelig! Men jeg reagerte på at moren sa hun ikke ville høre historien igjen. Barn trenger å få snakke om ting for å komme over de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 4. september 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 4. september 2004 Ja jeg så også det. Hun ønsker vel å slippe og kjenne på de følelsene hun hadde da, for kanskje et lite øyeblikk? Hun har jo fortalte dette til hele verdenspressen, og vil vel ha litt ro. (Ikke "grave seg ned", men komme opp igjen.) Jeg håper og tror at barna får anledning til å snakke om det som har skjedd. Det gjelder jo hele samfunnet der nede. Kan jo ikke "ties ihjel". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 4. september 2004 #4 Del Skrevet 4. september 2004 Bare helt grusomt. Håper jeg slipper å komme i en slik situasjon noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. september 2004 #5 Del Skrevet 4. september 2004 Helt grusomt å måtte ta et slikt valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 4. september 2004 #6 Del Skrevet 4. september 2004 Helt forferdelig:(Jeg skjønner også godt at moren ikke vil høre historien om og om igjen.Det er ikke lett for den som har opplevd noe sånt å bli minnet på det hele tiden.Hun vil sikkert ha litt ro til å fordøye alt det vonde hun har oppleved stakkar:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. september 2004 #7 Del Skrevet 4. september 2004 Helt forferdelig tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. september 2004 #8 Del Skrevet 4. september 2004 Et forferdelig valg, og jeg aner ikke hva jeg selv ville gjort i en sånn situasjon. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 4. september 2004 #9 Del Skrevet 4. september 2004 Om du ønsker å hjelpe http://www.moscowhelp.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivi Skrevet 4. september 2004 #10 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg gråter over all denne galskapen Stakkars menneske! Et umenneskelig valg. Og den stakkars 16-årige slektningen som skulle ta seg av dette stakkars barnet som måtte være igjen. Samtidig er hun selv bare ett vettskremt barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 4. september 2004 #11 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg gråter over all denne galskapen Stakkars menneske! Et umenneskelig valg. Og den stakkars 16-årige slektningen som skulle ta seg av dette stakkars barnet som måtte være igjen. Samtidig er hun selv bare ett vettskremt barn. :cry: enig, helt umenneskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 4. september 2004 #12 Del Skrevet 4. september 2004 Om du ønsker å hjelpehttp://www.moscowhelp.org/ Done Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 5. september 2004 #13 Del Skrevet 5. september 2004 :-( For en tortur å måtte velge. Men tror jeg hadde valgt det samme selv fordi min datter hadde største forutsetninger for å klare seg bedre pga. alderen. Nei huf....... tør nesten ikke tenke på hvordan jeg hadde reagert vist jeg hadde vært i samme situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #14 Del Skrevet 8. september 2004 Utenkelig situasjon for de aller, aller fleste, fleste ,og godt er det. Heldigvis fant hun datteren i LIVE. Historien minner om filmklassikeren 'Sophie's Choice' (Sophies valg) med Meryl Streep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. september 2004 #15 Del Skrevet 9. september 2004 Datteren min er 6 1/2 år. Tør ikke engang tenke på hva jeg hadde gjort i den situasjonen. Høre henne gråte og allikevel klare å gå ut... huff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå