Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Astrologi er like tullete som religion.

Astrologi er en selskapslek.

Mennesker som tror på astrologi er for meg like forvirrede som mennesker som tror på gud.

Anonymous poster hash: 9d389...aca
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Våkn opp.... Bare våkn opp, ts...

Anonymous poster hash: 41fcb...05c
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er de som personer? Har de samme interesser osv? :kyss:

Mitt innlegg var ment som en "det er ikke stjernetegnet som avgjør, løver er like forskjellige som alle folk". Det kom tydeligvis ikke helt frem :)

Anonymous poster hash: 03dca...c54

Skrevet

Det eneste astrologi kunne avgjort i mitt kjærlighetsliv er at jeg sannsynligvis ikke ville hatt mye til felles med en mann som tror på det, i hvert fall ville jeg vært veldig skeptisk  :fnise: .

• Liker 1
Skrevet

Det er også viktig å tenke på at om man skal forholde seg til astrologi, så blir det fortsatt feil å bare forholde seg til soltegnene. Du må se på månen, ascendanten og masse annet for å se hvordan to personer passer sammen astrologisk sett.

Så selv om man velger å tro på astrologi, så er det mer komplisert enn bare å forholde seg til soltegnene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Astrologi er tullprat. Disse spådommene er bygd opp av Barnum-effekt. Dvs. vage utsagn absolutt alle kan kjenne seg i. Og om man tror på det, vil man automatisk "vri" det slik at det passer. Feks om du er fatttig, og det står i avisa under stjernetegn at du er i en periode der du er rik i livet, kan du vri det om til at du er rik på opplevelser fordi du nettopp fant kjærligheten, og at det ikke er penger det er snakk om. 

Les de andre stjernetegnene også, de passer like godt som beskrivelse av deg som ditt eget stjernetegn gjør. 

Anonymous poster hash: df8e8...3ff
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...