AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Hei. Helt siden jeg var liten har jeg vært veldig overtroisk når det kommer til stjernetegn og hvilke stjernetegn som passer sammen osv. Jeg er selv en fiske-jente, mens en jeg liker godt er løve-mann og en annen jeg flørter litt med er tyr-mann. I følge stjernetegnene passer jeg ikke sammen med noen av disse guttene. Jeg er ute etter et langvarig forhold som helst varer lenger enn 3 år, siden jeg ikke er "bruk og kast"-materiale. Hva mener dere når det kommer til stjernetegn og om man passer sammen osv.? Tror dere felles interesser og felles mål har mer å si for hvordan man passer sammen? Anonymous poster hash: 7f252...2d9
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Jeg styrer langt unna menn som tror at stjernetegn har noe som helst å si for hvordan vi passer sammen Jeg tror felles interesser og mål har mye å si for et forhold. Jeg vet at hvordan stjerner og planeter sto på himmelen da jeg ble født har absolutt nada å si for hvilke mål jeg har i livet... Anonymous poster hash: c4d30...d32 6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Stjernetegn har mer å si enn man tror.. Du som fisk passer best sammen med kreps og skorpion. Ut i fra de to du har for øyeblikket er tyren best for deg. Anonymous poster hash: 7adb3...408 2
Lakristangen Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Stjernetegn har mer å si enn man tror.. Du som fisk passer best sammen med kreps og skorpion. Ut i fra de to du har for øyeblikket er tyren best for deg. Anonymous poster hash: 7adb3...408 Det er nettopp det jeg også har hørt, at jeg passer best sammen med kreps og skorpion. Har vært sammen med en skorpion-mann i 3 år tidligere, og det endte ikke så bra. Hvordan blir forhold mellom fisk og løve eller fisk og tyr ut fra stjernetegn?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Hvordan blir forhold mellom fisk og løve eller fisk og tyr ut fra stjernetegn? Du kan lese her om matcher: http://www.gotohoroscope.com/pisces-compatibility.html Som det står der så er en kombinasjon mellom Pisces og Leo vanskelig, mens Pisces og Taurus kan være en grei kombo. Dog, som en av de andre påpekte lenger opp, så kan man ikke basere et forhold på stjernetegn alene. Og hvis man nå gjør det, så kan man ikke basere det alene på soltegnet. Følgende må man faktisk se på: Hva er månetegnet ditt? Ascendanten? I hvilke stjernetegn står de andre planetene? Hva med de forskjellige husene? Hva er ditt sidereale stjernetegn? http://www.mybirthchart.com/signs.aspx Anonymous poster hash: e2f30...e53
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Stjernetegn har mer å si enn man tror.. Du som fisk passer best sammen med kreps og skorpion. Ut i fra de to du har for øyeblikket er tyren best for deg. Anonymous poster hash: 7adb3...408 http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_rolleyes.gif' alt=':rolleyes:'>Anonymous poster hash: b0c2e...f7f 8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #7 Skrevet 23. juni 2015 Foreldrene mine er fisk og løve - funker gull det. Jeg har prøvd meg på komboen fisk og løve 2 ganger. En gang funket det i 2 år, andre gang funket det ikke i det hele tatt. Anonymous poster hash: 03dca...c54 1
Lakristangen Skrevet 23. juni 2015 #9 Skrevet 23. juni 2015 Foreldrene mine er fisk og løve - funker gull det. Jeg har prøvd meg på komboen fisk og løve 2 ganger. En gang funket det i 2 år, andre gang funket det ikke i det hele tatt. Anonymous poster hash: 03dca...c54 Hvordan er de som personer? Har de samme interesser osv?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #10 Skrevet 23. juni 2015 Jeg skal aldri mer involvere meg med løver igjen i hvert fall. Alle stjernetegn er ok for meg, men ikke løve. Det er totalt kræsj. Klarer så vidt løveveninner. Så kanskje det er noe i dette med stjernetegn. Er selv jomfru. Anonymous poster hash: 76680...559
Okapi Skrevet 23. juni 2015 #11 Skrevet 23. juni 2015 Kunne vært verre. I Japan tror folk at blodtypen avgjør personligheten. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #12 Skrevet 23. juni 2015 Hei.Helt siden jeg var liten har jeg vært veldig overtroisk når det kommer til stjernetegn og hvilke stjernetegn som passer sammen osv. Jeg er selv en fiske-jente, mens en jeg liker godt er løve-mann og en annen jeg flørter litt med er tyr-mann. I følge stjernetegnene passer jeg ikke sammen med noen av disse guttene. Jeg er ute etter et langvarig forhold som helst varer lenger enn 3 år, siden jeg ikke er "bruk og kast"-materiale. Hva mener dere når det kommer til stjernetegn og om man passer sammen osv.?Tror dere felles interesser og felles mål har mer å si for hvordan man passer sammen? Anonymous poster hash: 7f252...2d9 Fiskejente og løvemann? Prøv igjenhttp://www.side3.no/vitenskap/derfor-er-stjernetegnet-ditt-helt-feil/8558609.htmlAnonymous poster hash: 4fcee...463 1
Sparmeg Skrevet 23. juni 2015 #13 Skrevet 23. juni 2015 Stjernetegn har mer å si enn man tror.. Du som fisk passer best sammen med kreps og skorpion. Ut i fra de to du har for øyeblikket er tyren best for deg. Anonymous poster hash: 7adb3...408 HAHHAHAHAHA unnskyld at jeg ler 3
Sparmeg Skrevet 23. juni 2015 #14 Skrevet 23. juni 2015 Jeg skal aldri mer involvere meg med løver igjen i hvert fall. Alle stjernetegn er ok for meg, men ikke løve. Det er totalt kræsj. Klarer så vidt løveveninner. Så kanskje det er noe i dette med stjernetegn. Er selv jomfru. Anonymous poster hash: 76680...559 Avskrive noen pga stjernetegn? Dagens 1
Lakristangen Skrevet 23. juni 2015 #15 Skrevet 23. juni 2015 Fiskejente og løvemann? Prøv igjenhttp://www.side3.no/vitenskap/derfor-er-stjernetegnet-ditt-helt-feil/8558609.htmlAnonymous poster hash: 4fcee...463 Ut i fra det er jeg fortsatt fiskejente og han ble plutselig en kreps.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #16 Skrevet 23. juni 2015 Så du tror altså på at hvor solen og månen sto på himmelen når du ble født har noe å si om hvordan du er som person? Og når du først begynner å sjekke månetegnet, ascendanten, venus (for å finne ut av hvem du passer med må du sjekke ditt venus tegn mot hans venus), min venus er Libra og da må jeg sjekke hans tegn i venus for å se hvordan kjærligheten blir...ikke soltegn... Og alt sammen er bare tull. Du er alle tegnene. Du er fisk Du har månen i Skorpionen Du har venus i Væren osv osv osv osv Mitt forslag: Prøv å bli kjent med dem UTEN å tenke på astrologi. Slutt å finn unnskyldninger og veier for å beskytte deg selv mot kjærlighetssorg igjen: du og eksen funka ikke sammen, men ikke fordi du var fisk og han var skorpion. Og sånn vil det ikke bli fremover, heller. Prøv å fokuser på hvem du liker best og hva slags kjemi som oppstår uansett "stjernetegn" Anonymous poster hash: cea46...44a 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #17 Skrevet 23. juni 2015 Jeg skal aldri mer involvere meg med løver igjen i hvert fall. Alle stjernetegn er ok for meg, men ikke løve. Det er totalt kræsj. Klarer så vidt løveveninner. Så kanskje det er noe i dette med stjernetegn. Er selv jomfru.Anonymous poster hash: 76680...559 Dette sier mest om deg! Anonymous poster hash: cea46...44a 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #18 Skrevet 23. juni 2015 Det er bare tull at man matcher ut ifra hvilken måned man er født, men det kan hende det har noe for seg å se på de andre aspektene i et horoskop. Jeg sier ikke at det ER sånn, men det er visstnok husene og tegnene i Mars og Venus som forteller om hvem som passer sammen. En kvinne ser i sitt horoskop hvilket tegn som står i Mars - det er mannen hun passer sammen med. Og så ser hun i sitt horoskop hvilket tegn som står i Venus - det er hvordan hun selv er i kjærlighet. Og en mann ser da i sitt horoskop hvilket tegn som står i Venus som sin match og planet i Mars for å lese om hvordan han er i kjærlighet. Og horoskop kan man sette opp på astro.com f.eks Anonymous poster hash: 2061c...0ef
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #19 Skrevet 23. juni 2015 http://www.nettavisen.no/nyheter/astrologi---til-a-stole-pa/2729700.html Anonymous poster hash: 41fcb...05c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå