AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Jeg satt med en venninne og tindret litt og så ville hun se på hvem jeg likte. Etter en stund spurte hun meg hvorfor jeg swiper alle som smiler til høyre. Hadde aldri tenkt over det, men tror det er noe i det. De som smiler er liksom ikke så attraktive. Flere som føler det samme? Anonymous poster hash: 0cb26...ccf 1
elchaparral Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Hehe. Jeg liker også alvorlige gutter! Tror kanskje dem uttrykker at de e ansvarlige å sånne ting? 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 I følge undersøkelser er det visst slik at om en person først ser og anerkjenner et bilde av en smilende person over en person som ser alvorlig ut, er man tilfreds med seg selv. Om man ikke er det, er man kanskje rammet av en depresjon. Men... jeg tror ikke på det. Alle har up`s and downs. Klart det har noe å si om deg, men sånn som mange smiler på sånne bilder kan de fort virke litt fake, mens et lurt smil eller alvorlig uttrykk er mindre tilgjort. Anonymous poster hash: a95f9...803
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Jeg er helt motsatt, og liker menn som smiler over menn som ikke smiler. Så lenge smilet er ekte.Anonymous poster hash: 4006f...cfd
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Jeg pleier å gå inn på de amerikanske mugshotbilde sidene fra fengslene, å "swipe" ja takk på alle istedet for å sveipe på tinder *slikker seg rundt munnen* Anonymous poster hash: f93e2...e89
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Jeg pleier å gå inn på de amerikanske mugshotbilde sidene fra fengslene, å "swipe" ja takk på alle istedet for å sveipe på tinder *slikker seg rundt munnen* Anonymous poster hash: f93e2...e89 Hehe, så du han superkjekkasen? Anonymous poster hash: 0cb26...ccf
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Vel, det spørs hvordan vedkommende smiler. Er det et vennlig og imøtekommende smil, så ja. Er det et slesk "jeg ler høyt av mine egne tåpelige vitser"-glis, så nei. Anonymous poster hash: cf904...2a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå