Gå til innhold

Sex først eller kjent først?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere er best? Å bli kjent først og så ha sex eller å ha sex først og så bli kjent? 

Anonymous poster hash: 62308...a8a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mellomting.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt sex først og så litt kjent? Og litt mer sex og litt mer kjent?

Gjest Nosoul
Skrevet

Først kjent - så sex. 
Det er jo veldig individuelt hvor lang tid man bruker på å bli kjent da. Men jeg syns det funker best for meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bli kjent med sex?

Anonymous poster hash: 9f48a...d0b

• Liker 1
Skrevet

Gjøre det man har lyst til først. Må absolutt ikke ha sex første kvelden, men venter heller ikke med sex fordi man liksom skal vente med sex. Ingenting er feil her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjent først. Er helt uaktuelt for meg å ha sex med en jeg ikke er trygg på. 

Anonymous poster hash: b5455...2e4
  • Liker 7
Skrevet

Å bli noenlunde kjent først er et kriterium for min del.Venter ikke i månedsvis om kjemien er tilstede, men sex på tredje date er uaktuelt.

Skrevet

Man bør vel helst vite om navn og slik.

Men i min verden er sex en del av det å bli kjent, hvis man skal trekke noen nærmere enn vennskap.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En blanding, kanskje. Litt kjent først, og så fortsette å bli kjent blant annet gjennom sex.

Anonymous poster hash: 848c6...e46
  • Liker 1
Skrevet

Først litt kjent. Sånn spille brettspill sammen på fest og kanskje gå sammen til butikken.

Så analsex.

Så litt mer kjent, etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det kommer ann på situasjonen..

Jeg er for å bli kjent først, men av og til blir det litt for følelsesstyrt;)

Anonymous poster hash: 89550...7f5

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt 3 forhold. 1 som begynte med " vennskap" og 2 som begynte med sex

Anonymous poster hash: 41e60...01c

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Sex er den beste icebreakeren

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En del av meg vil vente og nyte tiden før man har sex, en annen del vil hoppe i det slik jeg vet hvilke preferanser i sengen han har. (En som ikke gir oralsex er dealbreaker for meg feks)

Anonymous poster hash: 1fcf3...b5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes man skal gjøre det man har lyst til når man har lyst. Å vente til "riktig tidspunkt" blir for dumt. Noen har kanskje behov for å beskytte seg selv, men utover det er det bare å kjøre på. Selv synes jeg andre til fjerde daten er best, men første dagen fungerer også fint.

Anonymous poster hash: 9e5dc...f0a

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid syntes å bli kjent først så sex er ekstremt viktig, men har røket på mange nedturer på den måten, så nå syntes jeg det er helt flott å ha sex først/tidlig sånn at man vet hva man går til. Da mener jeg ikke bare størrelsen men den seksuelle kjemien og seksuelle preferanser er jo ting som er viktig langsiktig det óg.

Anonymous poster hash: d861c...0bd
  • Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Kunne aldri tenke meg å ha sex før jeg ble godt kjent først. Er glad jeg aldri har hoppet rett på. Fantastisk magisk følse å ha pratet masse og bygge spenning, også blir det helt perfekt når man har sex sammen første gang! Da rekker man å kjenne at kjemien er helt riktig.

Beste som finnes!

• Liker 2
Skrevet

Hva synes dere er best? Å bli kjent først og så ha sex eller å ha sex først og så bli kjent? 

Sex først. Hvis sexen ikke er god, så er det ikke noe vits å såre dama med å ha lang bli-kjent periode.

Sex kan være bare sex, lissom. Føler jeg.

• Liker 1
Skrevet

Det som faller seg naturlig med akkurat den fyren. Gjort begge deler, både med suksess og driti meg totalt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...