Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Finner ikke klær som passer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har siden jeg var ungdom vært en Medium, så når jeg skal handle klær går jeg etter det men synes ikke de sitter noe fint mer. Bukser eks passer perfekt I beina men ikke over rumpa, da blir jeg gående med bukser som er for store I beina. Gensere må være lange nok til å dekke over magen men da blir det for mye utringning. Jeg har ikke helt peiling på hvordan klær skal sitte på kroppen min lenger. Jeg er 1.75 og veier 70 kg, små pupper, litt mage og brede hofter. Jeg har målene mine men er det normalt å gå I butikken å spørre hvilken størrelse man er utfra hvilke mål man har?

Anonymous poster hash: 5a8d8...5b1

AnonymBruker
Skrevet

Om du går i riktig type butikker er det helt kurant. Da tenker jeg på butikker hvor det ikke står tyggisslafsende tenåringer i kassen... 

Anonymous poster hash: 50e9b...677
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke nødvendigvis målene dine som er problemet her, men heller type snitt som passer til din figur. Ville spurt om hjelp/forslag/ideer i en butikk med voksne ansatte og se om de kan hjelpe deg litt på veien.

Anonymous poster hash: 5c588...031

Gjest Bossa Nova
Skrevet (endret)

^Er enig at det er snittet som er sentralt her. Jeg vil tro du passer overdeler som har innving i midjen og draperte overdeler. Når det gjelder bukser, spørs det hva du liker. Hvis du vil at rumpa skal se mindre ut, sørg for at baklommene ikke er plassert høyt oppe.

Endret av Bossa Nova
Fjernet bilder.
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har siden jeg var ungdom vært en Medium, så når jeg skal handle klær går jeg etter det men synes ikke de sitter noe fint mer. Bukser eks passer perfekt I beina men ikke over rumpa, da blir jeg gående med bukser som er for store I beina. Gensere må være lange nok til å dekke over magen men da blir det for mye utringning. Jeg har ikke helt peiling på hvordan klær skal sitte på kroppen min lenger. Jeg er 1.75 og veier 70 kg, små pupper, litt mage og brede hofter. Jeg har målene mine men er det normalt å gå I butikken å spørre hvilken størrelse man er utfra hvilke mål man har?

Anonymous poster hash: 5a8d8...5b1

Hva er målene dine da?

Anonymous poster hash: 41c07...5b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...