AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Jeg har datet en gutt nå en liten stund. Etter ca 4 dater så snakket vi litt om oss, og han ville ikke forhaste seg, og sa han ville bruke god tid på å bli kjent. Men det virket som han var interessert. For vi har jo fremdeles truffet hverandre. Vi bodde også et par dager på hotell sammen, bare for å komme oss litt vekk. Vi har også hilst på hverandres foreldre. Ikke noe middagsbesøk altså. Det ble naturlig da han leier kjelleren til foreldrene og jeg fremdeles bor hos mine foreldre. Det var han som tok initiativet til dette. Men nå føler jeg at jeg ikke vet helt hvor jeg har han. Jeg synes det er på tide å snakke med han på nytt om hva han tenker. men hvordan skal jeg ta dette opp? Jeg vet ikke når jeg møter han neste gang da begge jobber en del. Hvordan skal jeg begynne samtalen? Vi fant hverandre på en datingside på nettet og jeg har sett han har vært aktiv der et par ganger. Men nå som vi har datet en stund, så vil jeg jo helst at begge slettet. Dersom begge vil satse. Er det tillatt å ta dette opp?Anonymous poster hash: c9a2c...ca3
daemonia Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Hvorfor få tips om å gå rundt grøten? Spør rett ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå