Gå til innhold

Forkjøla brud! (Hjelp mot rød nese?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først må jeg bare sutre litt: Jeg er blitt kjempeforkjøla. Og det er tre dager til bryllupet mitt.

Jeg kjenner meg bedre i dag enn i går, altså. Så forhåpentligvis så går det over såpass at jeg slipper å nyse og snyte meg gjennom bryllupsmiddagen. Men en overfladisk ting jeg bekymrer meg over er at jeg er redd for å få sånn rød, tørr hud under nesa pga all snytinga.. Er det noen som har tips for å unngå det? Bruker selvølgelig sånne myke papirlommetørklær, men kan man smøre med noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Bruk en fuktighetskrem som er veldig fuktighetsgivende (helst uten så mye lukt). Smør på og la det bare være der og trekke inn. På dagen bruker du concealer der du er rød, men det forutsetter at du klarer å holde nesa uten så mye flak og tørr hud :) Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Grønn concealer! Og god fuktighetskrem.

Anonymous poster hash: d3230...0ad
Skrevet

Takk for tips!

Den fuktighetskremen jeg har, svir sånn når jeg smører den på der. Men jeg kan prøve med en annen.

Grønn concealer - mener du da en concealer med bittelitt brønnskjær som demper det røde? 

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Smør Mentholatum (ny versjon av Campharatum) på og ved nesa noen ganger på dagen, samt før du skal legge deg. Det tar bort tørrheten og det som gjerne blir veldig rødt når du må tørke deg mye i nesa. Det hjelper også for å få ut alt snørret ordentlig, så da er det lettere å bli kvitt det. Kjøpes på apoteket. Det har en litt spesiell lukt, men det fungerer perfekt!

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet

Ok, takk! Skal kjøpe det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...