Hedda84 Skrevet 4. september 2004 #1 Skrevet 4. september 2004 Jeg lurte på om det er vanlig å gi gave til folk som har hemmelig bryllup? I så fall hvor mye gir dere da? Og når får de pakken? Er moren til forloveden min sin mor som skal gifte seg på nytt igjen... Håper dere vet hva som er vanlig... :-)
Rapitap Skrevet 4. september 2004 #2 Skrevet 4. september 2004 :klø:...er ikke gavene de får det samme uansett HVOR paret holder sin egen feiring?!
Gjest Tex Skrevet 4. september 2004 #3 Skrevet 4. september 2004 Skal bestemoren til forloveden din gifte seg i et hemmelig bryllup...? Jaggu er gamlingene sprekere nå til dags enn før.....
Hedda84 Skrevet 4. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2004 Hehe... nei, er moren til forloveden min... Ikke bestemoren.. hehe...
Gjest Tex Skrevet 4. september 2004 #5 Skrevet 4. september 2004 Er moren til forloveden min sin mor Dette blir da vitterlig bestemor...
Cilla Skrevet 4. september 2004 #6 Skrevet 4. september 2004 Skulle forloveden min sin mor(=min svigermor) giftet seg hadde jeg gitt samme gave uansett om det var hemmelig eller stor fest. Regner med du skal gi sammen med forloveden din, og han vil vel gi en skikkelig gave til moren sin??
Andrine22 Skrevet 4. september 2004 #7 Skrevet 4. september 2004 Jeg ville definitivt gitt gave ja, enten det er til svigermor, venninne, kamerat, bestemor, søsken osv... Når jeg er i bryllup gir jeg ikke gave fordi jeg er bedt, men fordi det er en gave til de som nettopp har gitt hverandre sitt ja. Og det gjør de jo i hemmelig bryllup også?
Gjest Madam Felle Skrevet 4. september 2004 #8 Skrevet 4. september 2004 Til en så nær familiemedlem ville jeg gitt gave. Men en venninne av meg giftet seg, og fortalte ikke det til de som ikke var invitert før etterpå. Hun fikk ingen gave av meg, for jeg syns faktisk hun kunne fortalt meg det. Hun inviterte familien og noen venner, og det er helt greit for meg. Men ikke det at ingen skulle få lov til å fortelle det til oss andre venninner. Det blir for dumt for meg. Men til familiemedlemmer ville jeg gitt gave.
Hedda84 Skrevet 4. september 2004 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2004 Jeg kan gå med på at det blir bestemor til babyen i mage min... Men det blir likavel mamman til forloveden min... Syns dere han/vi burde gi gave selv om de ikke har så mye kontakt også?
Vimsevips Skrevet 4. september 2004 #10 Skrevet 4. september 2004 Absolutt. En ekteskapsinngåelse er det jo uansett, men spør din forlovede om hvilken prisklasse han vil være komfortabel med (siden de ikke har mye kontakt). Prisklassene kan jo være 3-500, 6-1000 og 1000 eller mer ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå