AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Hei, Til dere som har erfaring med denne; Skal innlegget bare legges i bunn og baby settes i froskestillibg i bæreselen? Blir det ikke ubehagelig for babyen å "hvile" på føttene?Anonymous poster hash: a5aa1...5ae
Gjest Nori Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Barnet skal plasseres i innlegget før du legger det i selen. Rumpa skal hvile på puta og det er ingen vekt på barnets føtter.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Er den god å bruke for spedbarn da? Har hørt de aller helst skal ha sjal den første tiden.. (Lurer siden jeg har en ergobaby 360 og ikke vet om jeg skal investere i spedbarnsinnlegg)Anonymous poster hash: ad4ab...81a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Barnet skal plasseres i innlegget før du legger det i selen. Rumpa skal hvile på puta og det er ingen vekt på barnets føtter. Skal føttene ligge inn mot magen min da? Som på en huske, nesten?Anonymous poster hash: a5aa1...5ae
Gjest Nori Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Det er ikke så enkelt å forklare så jeg linker til en video som demonstrerer hvordan det brukes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå