Bridesilly Skrevet 4. september 2004 #1 Skrevet 4. september 2004 Har akkurat hentet kjolen min på renseri, den er fortsatt ikke helt ren. Flekker nederst på kanten, og en oppe på slepet.. Damen påstod hun hadde renset den to ganger....hm... Spm mitt er hva gjør jeg nå???? Kjolen er en Maggie Sottero, Courtney. Har noen erfaring med denne kjolen og rengjøring? Det står at den må renses, men jeg lurer på om det er pga krystallene....så kanskje jeg kan bruke salo eller noe på nede på kanten? Eller lønner det seg å få noen på et annet renseri til å se på den? Det er jo bare støv fra grusveiene der vi hadde festen, ikke rødvin, saus eller lignende.. Jeg er absolutt rådvill og litt trist, er det noen som kan gi meg et tips... :-(
Rød Skrevet 4. september 2004 #2 Skrevet 4. september 2004 Hvilket renseri brukte du? Jeg brukte Vika renseri i Oslo, damen som tok den imot påsto hun hadde renset den to ganger, men den var så 'fæl' at hun ikke fikk den bedre sa hun... fikk den med meg og så nærmere på den, da var det en ny flekk på brystet +et hull i sømmen på rompa... :evil: Jeg var helt fra meg, leverte den pånytt hvor hun rimelig ovenfra og ned sa at hun kunne fikse på hullet, og prøve å rense den pånytt selv om flekken aldri kunne kommet derfra... Skulle tilbake og hente den etter en mnd, ingenting var gjort - ' hun har gitt faen og reist på feire' sa den veldig hyggelige sjefen hennes, han påpekte selv at den var dårlig renset. Renset den så jeg hentet den dagen etter -helt nydelig ren og pen! Moralen er - stå på! De skal da ta litt ære i å gjøre en skikkelig jobb - man betaler da godt for jobben..... Mye styr - men det ble bra tilslutt - er kjempefornøyd nå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå