AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Hei! Jeg er forlover og skal arrangere et utdrikningslag. Vi som skal være med har blitt enige om å reise på spaovernatting, så det gir dagen en slags form. Samtidig er jeg litt redd for at folk vil kjede seg. Et par ting jeg lurer på: 1. Vi skal ikke reise før på ettermiddagen. Må jeg ha et opplegg før dette? Holder det f.eks. med å samles til lunsj før vi drar, eller bør man starte fra morgenen av? 2. Hva slags aktiviteter passer til å gjøre på spa/hotell? Jeg vil ikke at gjestene skal kjede seg mens bruden får behandlinger. Anonymous poster hash: 38176...82c
Sannerlig Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Synes alle skulle hatt spa-behandling jeg. 3
Glitnir Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Åh, for Guds skyld, dropp spabehandlinger til bruden mens de andre venter. Utdrikningslag gjør man sammen, og som brud ville jeg heller brukt den tiden med mine venner, sjelden man får samlet så mange. Spabehandling kan man ta når som helst ellers. Og dyrt for gjestene blir det også. 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Synes også vitsen med utdrikningslag forsvinner om bruden skal sitte alene og få spa-behandling. Hele poenget med et slik lag er jo å ha det moro med vennene sine? Anonymous poster hash: fb172...44a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 TS her. Alle skal jo ha tilgang på spaavdelingen, men det blir opp til den enkelte om de ønsker å ta behandlinger eller om de vil slappe av ved bassengkanten! Og vi skal overnatte på hotellet, så det blir jo felles middag og slikt. Det jeg lurte på var som sagt om det er forventet at man har et opplegg som går fra morgenen av den første dagen, eller om det er ok å starte på ettermiddagen med tanke på at vi skal på en overnattingstur. OG om noen har bra tips til aktiviteter man kan gjøre på et hotell/overnattingssted. Anonymous poster hash: 38176...82c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 TS her. Alle skal jo ha tilgang på spaavdelingen, men det blir opp til den enkelte om de ønsker å ta behandlinger eller om de vil slappe av ved bassengkanten! Og vi skal overnatte på hotellet, så det blir jo felles middag og slikt. Det jeg lurte på var som sagt om det er forventet at man har et opplegg som går fra morgenen av den første dagen, eller om det er ok å starte på ettermiddagen med tanke på at vi skal på en overnattingstur. OG om noen har bra tips til aktiviteter man kan gjøre på et hotell/overnattingssted. Anonymous poster hash: 38176...82c Hva med akttegning på formiddagen?Anonymous poster hash: 5cb9a...21d
Rosa Sitron Skrevet 23. juni 2015 #7 Skrevet 23. juni 2015 TS her. Alle skal jo ha tilgang på spaavdelingen, men det blir opp til den enkelte om de ønsker å ta behandlinger eller om de vil slappe av ved bassengkanten! Og vi skal overnatte på hotellet, så det blir jo felles middag og slikt. Det jeg lurte på var som sagt om det er forventet at man har et opplegg som går fra morgenen av den første dagen, eller om det er ok å starte på ettermiddagen med tanke på at vi skal på en overnattingstur. OG om noen har bra tips til aktiviteter man kan gjøre på et hotell/overnattingssted. Anonymous poster hash: 38176...82c Ja jeg forventer en full dag med aktivitet. Iallfall siden det ikke er fellesaktivet på kvelden.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Er litt spent på hva du har kommet frem til med spa-aktivitene. Har du kommet frem til noe mer? Kunne du fortelle meg opplegget deres? Jeg vurderer å gjøre noe av det samme, med unntak av overnatting. Føler det blir litt dyrt, men har ei venninne som jobber der, og kanskje jeg får noe rabatter. Men for oss så blir det uaktuelt å være hver for oss, eller å sende bruden alene og få massasje.. Anonymous poster hash: f0f41...79b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå