AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Hei! Jeg er på jakt etter en BB cream nå til sommeren. En som gir fukt, har spf og der huden skinner igjennom. Jeg får lett urenheter og reaksjoner. Jeg har fuktighetsfattig hud, men jeg blir gjerne blank i t-sonen utover dagen. Har dere noen anbefalinger? Anonymous poster hash: 51f2e...755
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Hei! Jeg er på jakt etter en BB cream nå til sommeren. En som gir fukt, har spf og der huden skinner igjennom. Jeg får lett urenheter og reaksjoner. Jeg har fuktighetsfattig hud, men jeg blir gjerne blank i t-sonen utover dagen. Har dere noen anbefalinger? Anonymous poster hash: 51f2e...755 + nøytral undertone:) Anonymous poster hash: 51f2e...755
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Hva med en CC krem? Ole Henriksen CC krem gir hvert fall MYE fukt til fuktfattig hud. Og en veldig naturlig look, samt den har spf. Anonymous poster hash: 209a9...2f4
skogstroll Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Anbefaler Blemish Balm fra Dr Schrammek. Virkelig det beste produktet jeg har vært borti. Litt i dyreste laget, men absolutt verdt pengene. Les om den her http://www.schrammek.com/derma-cosmetics/regulating/blemish-balm/
Gjest Bond Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Tråden ryddet for reklame Bond, forumansvarlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå