Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2004 #1 Del Skrevet 4. september 2004 TV2 txt tv s.123 155 av de drepte er barn! Kjenner angsten stiger i meg, klumpen i magen vil ingen ende ta. Tenker på hva barna har gjennomgått de siste døgnene av angst og redsel, sult og tørste. Ett rent helvete etterfulgt av døden. Foreldre som ventet utenfor, i redsel av hva som kom til å skje med barna deres. Tenk på dem som ikke fulgte barna sine til skolen denne dagen, dem som ikke var med barna sine i det helvete de måtte gå gjennom, alene. Tårene renner for disse menneskene, både barna og foreldrene. Hva slags verden er det vi lever i? Orker ikke tanken på at noe slikt skal skje igjen og igjen og igjen...... Helvete er det vi får servert gjennom tv i stua hver eneste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. september 2004 #2 Del Skrevet 4. september 2004 En forferdelig verden, er det vi lever i i dag. For slike ting som hendte der, burde aldri ha forekommet. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septembermamma Skrevet 4. september 2004 #3 Del Skrevet 4. september 2004 Det er ufattelig at det finnes så mange mennesker som oppfører seg som dyr! Fikk nettopp en melding på mobilen: "I kveld tennes det lys i hele verden for alle menneskene som døde i Beslan...Send videre." Jeg har selv tent et lys nå,- og klarer ikke å slutte å gråte. Jeg har termin om 3 uker, og tenker på hvor heldig jeg er som bor i Norge. Men likevel, så er det så trist å tenke på hvilken verden vi lever i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 4. september 2004 #4 Del Skrevet 4. september 2004 Hva slags verden er det vi lever i? Orker ikke tanken på at noe slikt skal skje igjen og igjen og igjen...... dag. Vi lever i vår verden og vi er med på å skape den. Noen er aktive og andre mer passive. Valget er vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 4. september 2004 #5 Del Skrevet 4. september 2004 :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 4. september 2004 #6 Del Skrevet 4. september 2004 :cry: Grusomt.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 4. september 2004 #7 Del Skrevet 4. september 2004 Ja sant nok. Vi har det veldig godt her i Norge, men på en annen side er vi ikke klar over hvor godt vi har det på alle måter. Ikke bare økonomisk men tryggheten. Ja jeg føler meg trygg selv om vi aldri kan sikre oss 100% mot terrorister. Det er grusomheter som aldri vil ta en ende, men i ettertanke, så får det meg til å tenke over og være takknemlige for det vi får oppleve i landet vårt. Ikke minst tryggheten som er den største friheten. Ja jeg er sååå takknemlig for at vi kan sende våre barn uten å måtte bekymre oss for morgen dagen eller det å sende dem på skolen i det heletatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2004 #8 Del Skrevet 6. september 2004 Den verdenen vi lever i er i ferd med å kaste seg selv på havet, tror jeg... Hvis ikke menneskene slutter å være grådige, fanatiske, misunnelige, egoistiske osv. vil vi utrydde oss selv ganske effektivt i løpet av ikke altfor lang tid. Tror jeg at mennesket vil forandre seg? .... neeiii... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå